9.07.2013 г., 22:16 ч.

Благодаря Ви 

  Проза » Други
777 1 0
1 мин за четене

Искам да изкажа благодарност на един човек, който ме върна към живота и ми помогна да си втълпя, че животът не е толкова лош, колкото си го представях и че си струва да се изживее. А този човек е госпожата ми по танци (народни) г-жа Елена Димитрова.

 

 

 

Благодаря Ви! И сега ще  Ви кажа няколко причини, за повечето може да са прости, но за мен са важни.

1. Вие сте най-добрия и най-позитивния човек не само като учител.

2. Вие сте човек, който трудно се забравя: усмивката, словата, които изричате и др.

 И почти винаги си задавам въпроса защо не съм щастлива, не знам, може би защото до мен няма толкова хора с добри мисли като Вашите. Да Ви кажа, че не е толкова лесно да забравиш някой любим човек като Вас, мина се месец, два а все още не мога да Ви забравя. Защо? Исках да Ви кажа толкова много неща, но нямах смелост да застана лице в лице с Вас, а когато застанех пред Вас, губех ума и дума. Знам, че думите няма да стигнат, но засега мога само това да направя.

 

09.07.2013

© Дена Кирова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??