27.02.2013 г., 18:05 ч.

България накъсо 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми
1034 0 12
3 мин за четене

Наблюдения и размисли.

 

Били високи сметките за тока - ами кой ще плаща за светлината в тунела, а?
Някой си вдигнал кръвно. Ами какво да вдигне - заплати и пенсии ли?
Вдигнали цената на бензина. Тя да не е мадама,че да я свалят?
Свободните пари изчезнали от пазара. Ами хората като ги затварят в буркани, де ще идат?
Хората бягали от страната - глупости ! Тя не може да ги настигне!
Хората били беззащитни - айде, стига смешки! Всеки, на гол тумбак, по два чифта пищови има!
Нямало никакъв ред - то има ли един министър дето да е в ред, вие за ред претендирате! Айде, стига глупости!
Фирмите завличали хората с пари. Ами хора ли да отвличат?
Народът протестирал по улиците - ами по покривите ли да ходи?
Прасетата бранели нам кой си. Ами кой нормален човек ще тръгне да го брани?
Айде, стига глупости! :)))))

 

 

В знак на солидарност с пациента, лекарите от същата болница до един са вдигнали високо кръвно.

 

 

В България никога няма да има недостиг на идиоти. Напротив - в трудни времена, подобно на скрит държавен резерв, те изведнъж умножават неимоверно броя си, до нива, непоносими за обикновения Човек.

 

 

Тези дни установих, че България е пълна със сърфисти - толкова много хора яхнаха вълната на недоволството...

 

 

Разбрица се народната машина,
задави се, изпъшка и замря.
И само Мунчо, дето покрай нея мина,
се сети и бензинец ù доля...

 

 

Депутатска обява :
Искам да се запозная с щастлива кокошка, която да ми снася златни яйца, да имам подръка златна рибка на повикване и феичка със: златна пръчица, дупчица и всякакви атрибути за "ол инклузив".

 

 

Боже мой, какъв обрат:
От Аспарух/ов мост/ до Ханко Брат,
зад мегафона срича мазен врат...

 

 

За някои хора Свободата е мръсна дума, не защото е опръскана с кръв, а защото кръвта поврежда банкнотите...

 

 

Питат ли ме дей зората... Зората на Зулу може би имат предвид?

 

 

Мандат като един човешки блян,
но повече не ще ми бъдеш нужен,
обрах до шушка родния бостан
и се оттеглям в отпуск най-заслужен...

 

 

С оглед на ставащото, дано новогодишната реч на президента да не е на турски...

 

 

Появи се чума в Парламента. Съвременното ù медицинско наименование е МАНДАТ. Всички бягат от него и се кръстят презглава, само народецът стои в недоумение и политически неваксиниран и очаква съдбата си, целува камата и кръста, взема си сметката за тока под ручка и тръгва да събаря злата монополистическа империя с фишеци...

 

 

ДКЕВР - Другари, Конят Е В Реката!

 

 

Дори самата думичката "България" действа като виагра на нашите политици. Само да я чуят и всеки от тях казва, че е готов на мига да оправи страната!

 

 

Странно как, народът все бачка на тръстиката, политиците са винаги горе на черешата, а като цяло, сме под кривата круша. Страната прилича на обран бостан, никой в Европа не ни бръсне за слива, гроздето все ни е кисело, а на всичкото отгоре, Правителството си обра крушите...

 

 

Слава Богу, поне Патриарх избрахме. Нека има поне един читав човек, да опее държавата...

 

 

Народът влезе в икономическа, тя прерасна във финансова, а сега се трансформира и в нервна криза...

 

 

Има още пари за изпиране, затова и Свободата ни е с отложен старт...

 

 

Спешно разчертават нова синя зона пред Парламента. За танкове...

 

 

Напоследък, ми идват мисли несъвместими с  Живота. В България.

 

 

Има хиляди начини да откраднеш пари в България, за разлика от ограничените възможности, да спечелиш пари с честен труд...

 

 

Свободата на словото е толкова голяма, че напоследък, то все повече се чува като ехо...

 

 

Българският депутат прилича на дебалансиран куршум. Влиза в Парламента през една партия и не знаеш през коя ще излезе...

 

 

Не може да се увеличи минималната работна заплата в България, защото хората, следящи финансовите процеси под лупа, може да изгубят работата си.

 

Кирето, 27.02.2013 г. , Бургас

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • И друг път ще идвам на твоята страничка,защото тук открих силния ти черен хумор, който наистина прилича на писаното от Карлин!
    Искрени поздравления и аплодисменти!
  • Синя зона за танкове???
    Как ги измисляш, Кире?
  • Кери,
    Добре дошла на борда! Забавлявай се! Поздравче и от мен!
  • Разходих се и по другите ти странички и съм меко казано впечатлена Спечели ме за фен и сега, като всеки фен с нетърпение очаквам ново включване! Поздрав от мен!

  • Дани, винаги може повече! Поздравче!

    Кали,
    благодаря ТИ, ще има още! поздравче и на ТЕб!

    Светославе,
    респект пред твоя авторитет и мнение! Ще трябва още да вдигна летвата! Поздрави!
  • Това е кулминацията на всичко, написано досега!Поздравления
  • Напомняте ми великият Джордж Карлин! Благодаря.
  • toxin,
    Танче, трябва да посрещаме несгодите с настроение. Ничий живот не е лек и обвит в розова мъгла, но всички се стремим към небесната синева, защото тя ни дава простор и е същински екран, върху който прожектираме мечтите си... Поздравче!

    Оксимороне,
    наздраве от мен! И нека е спорен и успешен всеки твой ден!

    Ли Ан,
    ако винаги търсим виновни, ще се доближим до "идеята" на Инквизицията. Нека бъдем Хора с главна буква и с големи сърца, в които омразата не съществува! Поздрави!

    Дани,
    Поздравче и на Теб! Не е важна възрастта, а опитът, който трупаме със всяка година от нашия Живот! Да отсяваме плявата от зърното, хубавото и позитивното - от злото и завистта, само така ще се спасим от лудостта на омразата...
    Поздрави!

    Светославе,
    чест и почитания! винаги може повече и ще се старая.
    Поздрави!
  • Свеж, неизчерпаем и остроумен оптимист си ти, Кире...Поздрави от мен!
  • Еха,как ти се лее мисълта! За 98 годишен, много свеж хумор! Поздрав от нова фенка
  • С Таня!
  • Кире, голям кеф е при теб!
Предложения
: ??:??