2.04.2013 г., 20:27 ч.  

България накъсо - 2 

  Проза » Хумористична
750 0 3
3 мин за четене

 

Наблюдения и размисли

 

Тази снимка има обидно за обикновения българин съдържание - на нея е изобразена храна...

 

 

Предизборна обява:  „Български политик търси интересни хора за обслужване на неговите интереси".

 

 

Опитно съм установил, че човек живее по-дълго, ако има с какво.

 

 

Всяка седмица алкохолиците  у нас празнуват разлети петък.

 

 

След преминаването към лятното часово време установих, че започвам да се ядосвам на политиците от екрана с един час по-рано.

 

 

Новата туристическа инициатива "Да (за)обиколим България".

 

 

Политиците съм ги признал в едно нещо - умеят да надушват скритите народни пари от километри.

 

 

По принцип всички пътища водят към Рим, но в България стигат винаги до ръба на пропастта.

 

 

Животът в България е отживелица.

 

 

Няма  значение коя партия ще застане начело и коя отзад. Така или иначе, всички те обещават държавата да бъде оправена отвсякъде.

 

 

Ако хората се вслушваха повече във вътрешните си гласове, външните бесове щяха да намаляват.

 

 

България има нужда от Ноев ковчег, за да се спаси и малкото останало след некадърното държавно управление през последните 23 години.

 

 

За да изгрее слънце и на нашата улица, първо трябва да излезем от тунела.

 

 

По миризмата им ще ги познаете! Партии и коалиции вече започнаха да се надушват!

 

 

Време е в българската политическа граматика да бъдат спешно въведени в употреба даВАтелен и ОПРАВдателен падеж.

 

 

Според мен, всеки следващ финансов министър трябва да е наясно с две основополагащи за бюджета цени – цената на хляба и цената на народното недоволство...

 

 

Българинът с лекота показва среден пръст, но когато трябва да подаде ръка -  това, в повечето случаи,  се оказва непосилна задача.

 

 

Трудно е да се извърши Съединение, когато Силата прави каквото си ще.

 

 

Особеност на нашите политически лидери е, че са склонни да разкарат всеки, с когото не са успели да се скарат по негова вина.

 

 

Днес, първи април,  българските политици празнуват и отдават заслужена почит на своя патрон – Пинокио.

 

 

Парламентарен аксесоар – портативна съвест, с избирателно вграждане в паметта... на телефона.

 

 

Предизборната  модна линия „Пролет 2013” , към която ще се придържат всички партии, е „вадене на кирливи ризи”.

 

 

Скандалите с подслушването са нищо в сравнение с това, че липсва изслушване.

 

 

Гласът на Народа е заглушен с най-съвременни технически средства...

 

 

До изборите от по-голяма полза за хората щеше да е назначаването на психиатричен, а не на служебен кабинет...

 

 

Математически погледнато, новите политически движения и формации са усвоили до съвършенство разлагането си на множители...

 

 

Често срещано явление у нас е протестиращите множества да бъдат предвождани от нищожества...

 

 

Обезпокоително прозрение: съпротивителните сили на Народа стремително започват да клонят към нула.

 

 

Член 1 от бъдещата Конституция: България е Република с дистанционно управление   (осъществявано отвън).

 

 

Противно на очакванията на всички наши държавни институции, както и на тези от ЕС, българският народ не пукна заедно с Пролетта.

 

 

Нечия  партийна директива: Ако гласуваме по съвест, това означава нашите да загубят катастрофално.

 

 

Най-после държавата се изправи на крака -  на предните и задните си.

 

 

Парадокс на разпределението на благата: социологическите  проучвания обобщават - партията на Х ще спечели 30%, партията на Y -15 %, партията на… ZZ% и никой никъде не споменава, че нещо ще остане за Народа.

 

 

Идеята  за спасението на страната се ИЗроди съвсем случайно...

 

Кирето, 01.04.2013 г., Бургас

 

 

© Кирил Ганчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.

  • Стараем се, Денис. Но не мога да се меря с автентичните политически шедьоври на мисълта, излезли изпод депутатското перо.

    Лина,
    нека има поне една усмивка в повече. Това ми стига...
    Поздравче и за Теб!
  • " Опитно съм установил, че човек живее по-дълго, ако има с какво."
    си взех от страничката ти, благодаря!
  • Политически бартер: "Заменям индулгенции за чисти съвести!"

    **
    Браво за поредната порция ухилени Киревизми. ))
Предложения
: ??:??