30.07.2015 г., 21:50 ч.

Чистачът 

  Проза » Фантастика и фентъзи
534 0 0
2 мин за четене

ЧИСТАЧЪТ

 

Той беше едно от най-странните и Страшни същества на Вселената, едновременно гонен и едновременно приет навсякъде. Гонен, защото там където се появеше, някой си заминаваше завинаги, а приет защото другите, които оставаха, му бяха Благодарни за Освобождението, което Той им носеше. Името Му беше Чистача. Особен клас същество, под прякото ръководство на Създателя на всички и всичко съществуващо. Той слушаше единствено и само Него - Сияйното присъствие и изпълняваше специалните му поръчки. Никой не смееше да му противостои, дори Звяра, защото знаеше, че ще си има работа със самият Създател, а това беше нежелателно. Никой не искаше да изпита директната му мощ, дори самият Звяр! Другите имена на Чистача бяха: Последна инстанция или Последна милост, в зависимост от коя страна идваше това име, дали от Този, който трябваше да бъде Заличен или от тези, които се радваха на Заличаването! Да, той беше Заличител! Съществата, които бяха крайно Против Създателя, подлежаха на Заличаване и Заповедта идваше Лично от Него до Чистача. Той от своя страна си вършеше работата, по дезинтегрирането, безстрастно и усърдно. Никой и Никога не се беше измъквал от Неговата желязна хватка. Никой, до денят Х, моментът в който Чистача беше изпратен да дезинтегрира едно прекрасно създание! Една Уникална Орионска Принцеса, която беше прекалила със своеволията си пред Създателя. В интерес на истината Създателят беше наясно какво ще се случи и нарочно прати своя верен слуга при Нея. От своя страна Чистача, дълбоко в себе си беше много сърцато същество, но никога и на никой не го показваше, само Създателят знаеше за това. Неговото състрадание граничеше с култ, но Той никога не преклони Волята на своя Господар, до момента когато се изправи пред Принцесата. Тя беше толкова болезнено красива и вътрешно и външно, по критериите на Чистача, че нещо в него каза: "Хрусс!" - и той просто вече не беше същия! Сами се досещате какво се случи по натам. Чистача вместо да дезинтегрира Принцесата я скри, далече от Създателя или поне Той така си мислеше и започна да я посещава, когато можеше. Принцесата от своя страна оцени жеста Му и беше много Благодарна за спасението си, започна да го учи на много неща, все интересни и полезни. Най-напред на нормални взаимоотношения с всякакви същества, а после и на Любов. Така постепенно между тях двамата се зародиха едни приятелски, а в последствие и любовни взаимоотношения, които прерастнаха в една безумна и изпепеляваща и двамата Любов. Нито единия, нито другия можеха дълго да издържат разделени и така полека, лека, Чистачът не можеше вече да се справя със задълженията си пред Създателя и Той го замени с друг Чистач. Нашият стар познайник беше "пенсиониран" и понеже Създателят много си го обичаше и нарочно беше спретнал всичко това, го остави на Любимата му и на собствените му занимания. И сега може да го видите, тук на планетата Земя със своята Любима в сърцето си, което вече беше пораснало малко и беше станало по-любящо, ако въобще можем да направим някакво сравнение с предишните времена!

 

 

© Ангел Филипов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??