11.10.2022 г., 21:42 ч.

Да си куче в Америка 

  Проза » Разкази
664 0 0
3 мин за четене

Ех, как обичам живота! - възкликна Чери. Какво да не му харесваш? В десет часа съм на фризьор и маникюр. В дванайсет ще ми приготвят обяд. Менюто днес включва телешко по специална кучешка рецепта. Кило от това превъзходство с експлозия от антиоксиданти, аминокиселини и пробиотици за здравословно храносмилане струва осемдесет американски доларчета.

 

В два часа съм на тренировка с г-н Льо Бек. Много обичам г-н Льо Бек, той е много галантен дребен французин с очилца и малка смешна шапчица с перце.

 

След това се отправям на масаж при неповторимия Фанфар Рушельо, известен сред всички чистокръвни породи в града на ангелите. Господин Дентайе настоява днес да ида на зъболекар, за да ми направи блестящи зъбките и не можах да му откажа, въпреки натоварения ми график. Ще ида, колкото и досадна да е тая работа; няма да ми е твърде скучно – монтирали са 75-инчов телевизор на тавана, ще погледам Сто и един далматинци или някоя класика – Грозният дакел, например.

 

Като се замисля, ще взема да отменя тренировката с г-н Льо Бек и вместо това ще посетя Кениън Вю Ранч в Малибу. Там ще ме погледат отлично, ще потичам, а и ще съчетая приятното с полезното, нещо съм леко стрисирана от предстоящия ми рожден ден вдругиден.

 

Маман Беатрис е наела къща на плажа. Истинско бижу. Ще има кучешка торта и заря. Сигурна съм, че Бозан, притятелят на Кики пинчера, - големият лабрадор Док ще е там. Нямам търпение да го видя!


Ах, ах, ах! Tрябва обезателно да подсиля имунната си система, та да не взема да се простудя за най-важния момент! Не пречи да взема и г-н Льо Бек в Каньона. Много го обичам този очилатко! Ах, този Каньон, какво място, какъв блясък, какъв разкош! Кучешкият рай на Запада, колко ще ме глезят и галят там – размечта се Чери и хукна на фризьор и маникюр.

 

Край

 

© Александър Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??