20.11.2014 г., 19:05 ч.

Да си пусна ли брада 

  Проза » Хумористична
1094 0 15
1 мин за четене

ДА СИ ПУСНА ЛИ БРАДА

 

 

            Горният въпрос не стои пред по-голямата част от жените, но тъй като касае половинките им, не вярвам да останат безразлични към темата.

            Не бих се замислял по въпроса, ама една седмица след като ме разлюби гаджето не съм се бръснал и не изглеждам зле, въпреки че някой области от появилата се растителност са доста изсветлели.

            Забелязал съм, че най-често бради и мустаци си пускат плешивите и поетите. Аз плешив не съм, а поетичните ми експерименти са пълен провал. Бради, но без мустаци си пускат художниците, но с моя голям нос, това просто няма да върви, така че ако си пускам нещо, то ще е комбинация на брада с мустак.

            Комбинацията на брада с мустак, освен че ти осигурява пълна икономия от бръснарски пособия, прави излишен и тримера за нос и уши. Плътното залесяване на бузите и околоустното пространство, освен това ти осигурява защита срещу налитащи да те целуват, познати, по-малко познати и непознати.

            Досещам се за едно малко неудобство при такава една обраслост с косми, но тя е свързана най-вече с яденето на лютеница, кетчуп и наръсени с пудра захар печива. Първите две съм ги намразил още в детските ясли, а захарта е вредна и ще я пропускам.

            Не знам, как би се отразило наличието на брада и мустаци на сексуалната ми практика (за целуването вече е ясно)? Вероятно, някои дами с по-чувствителна кожа, биха се изприщвали от ласките на обраслата ми муцуна, но пък знам ли, какви невероятни усещания може да им носи това?

            На кучето ми началният стадий на окосмяване се оказа твърде забавен, защото със зъбки се опитва да отстрани новопоявилото се препятствие пред грапавия му език. Струва ми се, че някак си сега съм му по-близък, вероятно защото повече си приличаме.

            За едно съм сигурен, че баба Васа от горния етаж не ме одобрява в този вид, тъй като изпищя като се засякохме в асансьора.

            Ще пусна това материалче за обществено допитване, тъй като въпросът, освен личен, е и обществено значим.

           Нали така, голобради братя и техни половинки?

 

 

© Лордли Милордов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Знам,знам
  • Дани си заслужава, Фредо!
  • Кат прочетохме коментара на Дани,нема как да не си пускам брада...
    Поздрави!
  • Хубави усмивки, Роси. Ето една и за теб
  • Трепач си, Дани, както винаги
  • Брадата може да превърне всеки "смотаняк" в привлекателен и мъжествен бохем, който в същото време е супер секси и тотално неустоим.
    Брадата придава артистичен вид. Кара ме да се чудя дали е музикант или талантлив писател. Абе подкосява ми краката
    Това на първо четене. На второ, трето и натам въоръжена до зъби с пинсета и косъм по косъм до голо
  • Няма-няма, обръснах се Сиси ...а и снимка не успях да си направя, Кети
  • Брада на ден, два - да. Симпатично е. Но на седмица! Ти какво, поп ли си или талибанин? Както на вас мъжете ви е приятно да гледате красиви, потдържани и секси жени по улиците и на нас жените ни прави впечатление какви са мъжете. И повярвайте ми никак не ни е приятно да гледаме около нас само неандерталци.
  • Брада, брада и пак брада! И да ми изпратиш снимка!!!!!
  • Сладурско мнение, Биляна
  • Мнение от един систър?
    Пусни си, щом ти харесва. Препятсвията винаги могат да се прескочат, пък ако положението стане нетърпимо винаги можеш да я окосиш
  • Благодаря за подкрепата, брадъри!
  • Поне имаш добър избор... При мен брадата като цяло предпочита сама да си избере начина по който да изниква. Така, ако случайно реша да си пускам, няма голяма възможност за грешка в това как тя изглежда (заключен катинар и неговите разновидности).
  • 1:20 след обяд
    Лордли, задължително трябва да си пуснеш брада. Не знам защо, но съм сигурен в това. Аз между другото винаги съм си те представял с брада. А сега ще отида да прочета горния разказ и да се посмея.
    1:23 след обяд
    Хахахахахаха
Предложения
: ??:??