2.10.2008 г., 13:55 ч.

Дали си слънце? 

  Проза
992 0 2
1 мин за четене
 

Дали си слънце? Или луна си, която в очите ми залязва... И се слива... с нощната тъма, в която сама съм и мисля за теб... Дали си слънце? Или вечерница си, която на луната е приятел, и залязваш с нея, за да се преродиш и сутрин с ново име... ден след ден... Дали си слънце? Или вода си, която по мене се разлива и отмива спомени от миналото... Дали си слънце? Или въздухът си, който дишам, който дава ми живот... Въздух, в който като птица аз летя, без страх от буря... Дали си слънце? Или нощ си непрогледна, в която глътка въздух тъй последна се изтръгва от мен при всеки спомен... и не си ли ти нощта и въздухът, и споменът прекрасен... Дали си слънце? Или книга си, която неуморно все чета и така и не я свършвам, и видя ли, че краят наближавам, пак в началото се връщам... Дали си слънце? Или малък си астероид, привлечен нежно от небрежната ми гравитация... и можех ли аз сблъсъка да изчисля... Дали си слънце? И аз Земя ли съм, че все около тебе обикалям? Дали си слънце, което да ме заслепява... живот да дава, но тъй недостижимо, тъй красиво в недостъпната си самота... Не си! Слънце ти за мен не си и никога не ще си! Към теб гледам с очи отворени... Протягам се и те достигам и всяка самота за мен достъпна е - идвам и прогонвам я! Дали си слънце? Не, не си!

ПП: Не знам дали това се класифицира като литературно произведение, защото не съм убедена, че отговаря на множеството критерии на литературата, но пък е откровено, съдете го както желаете:)

© Мими Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Имаш поща.
    И още - имаш поздрав от мен. Мога да обясня защо точно, но едва ли е нужно.
  • Колко геройски да ми оставите анонимно 2 :D Благодаря Ви...въпреки че не мисля, че заслужавате учтивата ми форма, че дори и уважението ми. Следващия път, когато желаете да оцените мое произведение, ако обичате поне оставете коментар, защото иначе сте нищо повече от обикновен завистлив страхливец, чието мнение за мен е по-незначително от на освидетелстван идиот! Благодаря!
Предложения
: ??:??