2.10.2008 г., 6:33 ч.

Действителност в плюш 

  Проза » Еротична
1820 0 4

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

2 мин за четене

Тъмно е... Само една малка пътечка светлина се прокрадва тихо в топлата стая на голямата къща отсреща. Стоях сама на прозореца и въображението ми рисуваше картини на сласт между съседа ми - прохождащ адвокат и мен... Стоях като закована към пода, а между бедрата ми затуптя и усетих желанието си като влажна топлина. Погалих горещата си кожа, която при допира на пръстите ми настръхна и сякаш ме подкани към любовна игра... Нервно опипах венериния хълм, сякаш исках да се разкъсам на малки късчета и да ги раздробя на много фин прах, който после да сипя в чашата на младия мъж каращ ме да изтръпвам при всяка мисъл за него... Обладах жадната вагина с рязка алчност... Не спирах да движа пръстите си и се докарах до състояние, в което можех смело да отида и да позвъня на вратата му. Устните ми простенаха, станаха сухи... Дъхът замириса на секс, а очите ми не виждаха нищо, освен мъжа, който пожелах преди време. Дрехата, едва покриваща тялото ми, се свлече свенливо в нозете ми - все така стоящи като приковани към земята и ме приканваше към леглото, изтегнало се в сластна нега и цялото в плюш, напоен с аромат на женска плът и сексуални желания... Бях жадна... Изтегнах се между възглавниците, просещи ласката на тялото ми, което се извиваше в ритъма на движещите се в мен пръсти и инстинктивно потърсих устните на някой, който да ме накара да се чувствам обичана и не толкова сама... усетих как целувам възглавниците и езикът ми как играе с малките пискюлчета висящи от тях... Вагината ми алчно се разтвори и искаше нещо, което не можех да и дам - пенис... Искаше да усети мъжът в себе си и пръстите ми вече не и стигаха... Съзнанието ми търсеше секс. Груб, арогантен може би - секс... Като на филм виждах надвесения гол мъж над себе си и бедрата ми се разтвориха рязко, сякаш почувствали неговата силна длан... Усетих силните тласъци в мен на твърдия фалос, който с безцеремонна грубост разкъсваше вътрешностите ми и ме покоряваше с непоколебимото си присъствие... Гърдите ми, настръхнали в желание, отчаяно се бореха за вниманието на ръцете ми... И видях как мъжът облиза зърната им така, сякаш са най-сладкото нещо, което някога се е докосвало до езика му... Нощната лампа разпръскваше сънлива светлина върху леглото ми в плюш и сенките, докосващи горещото ми тяло, създаваха образ на човек, обладаващ всяка фина частица от мен... Самотата надникна между влажните ми коси и изви съжалително устни... Затътрузи тежките си крака към прозореца, любопитна да види обекта на моите желания, но не намерила го там, рязко обърна глава към мен и бавно запристъпва към изгарящото ми в страст тяло... Настръхнах от погледа и, жадно впит в голотата ми... Мръснишки, събличащ всичките ми предразсъдъци, разголващ и най-скритите ми желания... Усука ръцете ми назад и здраво стиснала китките ми започна да нашепва думи на близост, звучащи извратено в почти заглъхналите ми уши...

Получих оргазъм, обладана от собствената си Самота.

Една действителност в плюш, напоена с тяло на жена.

Тъга. 

© Л-Е Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • интересна идея
  • АНОНИМЕН???
    как така... не разбирам...не знам, но аз се логвам, преди да поствам коментари
    мама и тате са ме учили да не си пиша името из интернета
  • Нямах намерение да отговарям на коментара Ви, най- малкото защото е анонимен, НО!... Благодаря за откровеностТА, при все че тя е не точно ОТКРОВЕНОСТ, а форма на Агресия от Вас към самия/ та Вас . Към казаното от мен искам само да добавя: Много жени ДНЕС са в положението на Самотницата целуваща изгарящият я от Студ въздух и отчаяно молят за близост, гледайки в Тъмното и Самотно пространство. Използвала съм съответният прийом, за да пресъздам извратеността на това женско състояние на Душата, което погубва усещането ни за съпричастност към мечтите ни от страна на Съдбата Всичко е наред Да! Гнус е! Но видяно от страни може да ни отрезви и да ни провокира да се борим за чувствата си, и да имаме смелостТА да ги реализираме в действителноста. Мир и Любов за Вас желая ! С Уважение към стремежите на Душата Ви: Леа- Естер Н. Иванова
  • хаха, смях без аплодисменти
    добър хумор - да получиш оргазъм от самотата си... това и Хичкок не би го измислил. Браво, че пълните сайта с гадост и мъз.. ъъъ да де, гадост!
Предложения
: ??:??