3.04.2020 г., 23:12 ч.

Диви ягоди 

  Проза » Други
744 3 9
1 мин за четене

Диви ягоди

 

 

                 Идва в мислите ми нощем... По самодивско време, с разкопчана риза и с развята коса... И на бял кон. Не разбирам. Загадъчен е. И е дошъл да ме вземе. Слага ме пред себе си...

                 Тъмно е. По някакъв склон... И гора... Дъх на теменуги из въздуха. И пренася ме, на легло от горски мъх. И ми шепне... Носи коприва. И шепа диви ягоди... И ме храни. С устни. Отпива ме. И сока им, който се стича по моите...

                 Нежен е. Отива далеч. Чародей. Докосва ме. С мисли... И ме съблича. И после ме гледа. Дълго... Гола съм, под пълна луна. А желанията му - избуяли треви... Страх, който увлича и погубва...

                 Разплита косите ми, като на любима жена и падат - по гърба ми. И ги целува... И е дивна магия. Напоява тялото ми с мляко... И мед. И пак ме връща. По трети петли. Дава ми цвете омайниче. Да го скрия. Да помня... И тръгва. В други мисли... Да ги преобръща.

© Светла Асенова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Обичам триолети... 🙂
    Пиши ми, пиши...
  • Благодаря ти, Доче! 🙂
    Много се радвам, че си взе прозичката ми в "Любими"...
  • Жени... 💖
    Благодаря ти!
    Краси... 🙂
    Отново ме караш да се усмихвам...
    Забавна си...
    Благодаря ти!
  • "Гола съм, под пъпна луна." Така го прочетох, защото хем да е тъмно, хем да е светло,... но това мляко и мед продължават да ме измъчват. Кисело мляко с мед, нали? Иначе за какво са тези диви ягоди... Светле, моят коментар стана по-дълъг от произведението, но да си тръгна без една дума, както ... според мен е безотговорно...но той е магьосник, с мисли те съблича. Ааа, защото е карантина, сега разбрах вече. Е, хубаво.
  • От сърце е, Светле 💞
  • Благодаря ти, Ангелче! 💖
    Много си миличка...
  • Благодаря ти, Асенчо! 🙂
    Радвам се, че добави произведението ми в "Любими"...
  • Благодаря ти, Марианка! ❤
    Ще си имам едно на ум...
  • Благодаря ти, Жени! 🙂
    Много ми е приятно, че добави творбата ми в "Любими"...
Предложения
: ??:??