16.08.2009 г., 20:56 ч.

До татко 

  Проза » Писма
6665 0 5
1 мин за четене

    Само ако знаеш, тате, колко много ми липсваш във всеки един миг… Измина цяла една година, през която болката от отсъствието ти  се увеличава с всеки изминал ден… Толкова имам нужда от теб, имам нужда да ме гушнеш и да ме утешиш, че нещата не са толкова лоши, колкото изглеждат; че, щом сме заедно, нищо не може да ни пречупи … Имам нужда пак да  ми кажеш, че си до мен и че грешката ми само не трябва да се повтаря и всичко е наред… Имам нужда дори само да знам, че спиш в другата стая, за да съм спокойна… Ти си моята опора в този гаден свят и всеки път, когато се отчаям, знам, че трябва да продължа заради теб… Имам нужда да си тук, да си говорим, да ти споделям проблемите си и да знам, че имам срещу себе си не просто родител, а приятел! Когато изплаквам мъката си пред теб, съм сигурна, че си на моя страна и че болките ми пронизват и теб… Може не винаги да си бил идеален, но като баща си ми необходим! Не си представям този свят без теб и не знам как бих живяла някой ден, когато няма да те има… Но сега те има, въпреки че си на хиляди километри от нас … Само се моля да се върнеш тук завинаги и никога повече да не ми се налага да прекарвам толкова време без теб… Защото 3 минути телефонен разговор не стигат да ти обясня колко много те обичам, колко ми липсваш и колко имам нужда от теб! Моля те, върни се! И през ада бих преминала, ако съм сигурна, че ще се завърнеш… Без теб съм сама срещу света! Няма вечер, в която да не плача за теб и в която да не се моля на Бог да се върнеш! Това е единственото, което си пожелах на рождения ми ден, единственото, за което се моля в черквата и единственото, което искам с цялото си сърце… Моля те, моля те, моля те … ВЪРНИ СЕ!

© Любка Янева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Моля четете внимателно !!!! сбиротък от разни приказки и сте се вторачили в дисплея и Ви се плаче а в същност това е написано от мнима особа без да е гарантирано нейното съществуване . за невнимателните препоръчвам да го прочетат още един път ама по внимателно . Инак болката всеки я носи у себе си и няма кой да му помогне , важното е сам сам да се събере и да си направи сметката сам със себе си , нататък ще си намери връзката с милите за него ,които я ги има я не на този свят , важното е да не ги забравя .Амин
  • Всеки ред е пълен с толкова силни чувства...нямам думи...през сълзи го четях.Прегръдки
  • Разбирам те.Аз минах по този път , но от страна на баща ти. Потрай, мила.Времето е такова. Той ще те вземе при себе си и пак ще бъдете щастливи, както ние.
  • Пропито с болка. Силно.
  • Доплака ми се.Много е тъжно и истинско!
Предложения
: ??:??