1.08.2015 г., 21:06 ч.

Добро утро 

  Проза » Писма
843 2 0
1 мин за четене

       Добро утро, Прекраснице! Името ти отново е на устните ми като се събуждам, а бликащата Слънчева енергия в сърцето ми отново е за Теб. Не мога да не Ти я изпращам непрекъснато, това ме кара да се чувствам, част от Теб. С Теб съм истински Жив, а престоят ми тук на Земята добива един специален Магически смисъл. Бъди Благословена Любима! С Теб се събуждам, с Теб живея през деня, с Теб заспивам късно вечерта! Ти си във вените ми, разливайки се като една Благодат. Ти си в политналите ми мисли с крилете на Вдъхновението. Ти си огънят в трептящото ми за Теб сърце, който изгаря всичко нечисто. Ти си етерът в дъха ми, който отмерва миговете на нашето проникване един в друг. Благодарен съм за всичко, което съм имал, имам и ще имам с Теб, каквото и да е то. Ти ме накара да осъзная и най-дълбоките кътчета на своето същество и това ме направи по-съзнателен и надявам се поне малко по-добър и по-любящ. Благодаря Ти от цялото си Сърце и Душа! Думите в мен се леят с лекотата на пърхащите ти мигли- пеперуди, а светлината на нежно-лешниковите ти очи, озарява моето същество с чудните си качества. Бъди Благословена Любов моя, така Уникална, Животворяща и... Неземна!  

Добро Утро!

© Ангел Филипов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??