8.09.2021 г., 10:43 ч.

Домашните животни 

  Проза » Хумористична
387 5 16
2 мин за четене

/Зловредно за болни от феминизъм/

Мъжът и жената. Съпрузите. Хора. Които – според биолози и философи, са си животни. С всички черти на фауната.

Мъжът е куче. Домашен пес. Макар често да е помияр или диво куче. Скитащо, агресивно, търсещо храна и забавления. В смисъл – кучки. И отнасящ се към потомството по кучешки – оставящ ги на майката Природа за отглеждане и евентуално оцеляване.

Повечето мъже, обаче, са домашни песове. Опитомени през вековете, обучени, дресирани. И много изпълнителни – въпреки че понякога капризничат и се опитват да демонстрират изгубената и забравена самостоятелност на дивото куче.

Спят – където им наредят. Върху старото, прокъсано чердже. Обикновено близо до вратата – да защитят дома. Ако ще с цената на живота.

Не изпълнява ли заповедите – пердах. След който още повече заобичва господарката си.

Правят – каквото им наредят. От миене на чинии до простиране на прането. Като преди това са заредили пералнята и пуснали да върти - с мъжкия опит в техниката.

А, и пътем са облекчили нежната си женичка от страшни бедствия – паяк над прозореца, гълъб на балкона, отваряне на груб буркан, яката пазещ девствеността си…

А жената е като котката. Нежна, пухкава, мъркаща… Съскаща, драскаща, хапеща…

Котката спи, където й хареса и където иска. Важното е тя да е избрала мястото. Стопанинът е длъжен да го осигури, та ако ще и освободи. Вечер кучето пази дома, котката може да скита, където си ще. Както си ще. Когато си ще…

И мъжът е длъжен да й дава всичко, което тя поиска – срещу едното погалване и вирване на опашката…

Кучетата са много лесни за дресиране. Котките – никак. И да ги храниш, и да ги милваш – приемат всичко като задължение към тях. А насреща искат – всичко!

Получават го. Храна, жилище, власт.

Плюс кротуването на песа. Като в клипчета, където дребна котка се качва на главата на грамадно куче, забива нокти в козината между ушите и заспива, сигурна в положението си. А то не мръдва… Какво ти – не мигва дори. За да не я обезпокои случайно. Защото тогава ноктите инстинктивно, по навик, хлътват по-дълбоко. За наказание – не изпълнява дълга си към нея…

Куче и котка… Мирен и спокоен дом…

/Малей, сега някой ще изреве, че е сексистко и си отидох… Пред вратата./

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Роси!
  • То всяко семейство е различен зоопарк, при едно е котка, при друго хиена. В едно лае куче, в друго вие чакал! 😁 Хареса ми!
  • Благодаря, Пепита!
  • Екстра е. Хареса ми.
  • Снимай, снимай...и без друго Коливуд го е закъсал за реалистични сценарии
  • Благодаря, Елке, Красе, Деа, ДПП!
    Красе,
    не са анимации, а клипчета в реално време.
  • Ми никак не е сексистко, животинско е
    Ама и кучето и котката като захапят, става страшно!
  • 🤣 На дивана вече чердже пред вратата ли му викат? Мяу!🤣
  • "където дребна котка се качва на главата на грамадно куче, забива нокти в козината между ушите и заспива, сигурна в положението си. А то не мръдва"- не знам какви анимации гледаш, Генек, но това си го представих .. Куче, кон, вол - важното е да не ми е срещу аурата, когато тя лети с 200
  • Има и доста опасни кучета! Кому как!
  • Благодаря, Надя, Петре, Пламене!
    Имаше един руснак с дресирани котки в цирка. Юрий Куклачов.
  • Всяка къща си е своеобразен зоопарк и всички са доволни
  • Ааа, значи всичко опира до дресировка,.. ето защо значи в цирка няма котки...
  • Не знам кога са прекръстили дивана на чердже, но ако случайно се доредя да седна на нашия и не ме удари пружина по котешкото д, съм доволна. Ако пък докопам и дистанционното... Млъквам, защото не съм феминистка - само котка. А, да - първо пробваш удар с лапа, после фучиш предупредително, ноктите - само в краен случай.
  • Благодаря, Емиле!
  • Трудно е да дресираш една котка, да ти изпълнява прищевки, почти невъзможно, за разлика от всяко едно куче.
    Интересно ми беше да прочета 🙂
Предложения
: ??:??