1.07.2010 г., 13:02 ч.

Дори за миг 

  Проза » Писма
1141 0 3
1 мин за четене

Обичай ме днес, моля те, не го отлагай. Бъди с мен сега, дори и после да се мразя за времето, прекарано с теб. Бъди този, за когото ще мечтая, този, за когото ще се усмихвам денем и ще плача нощем. Стой до мен, дори и допирът на кожата ти да ме изгаря. Не си отивай, не го прави, дори когато виждаш, че болката ме разкъсва и цялата кървя. Остани, защото макар и разбита, с теб аз съм НЕЩО. Зная, че ще ми оставиш само спомени и болка. Някой ден ще страдам заради теб, но по-добре така, отколкото да умирам всеки път, когато си спомня, че е можело да бъдеш с мен... макар и за миг. Всяка секунда с теб ми оставя по един красив спомен, така че колкото и малко да си с мен, винаги ще имам поне по един за всеки ден, след като си тръгнеш. Дай ми цялата си любов, а после си я вземи обратно - не искам да мисля за утре, нека просто живея за момента, дори и да знам, че с всяка секунда се отдалечавам от всичко, за което живея.

© Нечуплива Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Супер !
  • Невероятно..нямам думи. Наистина невероятно...6 за Йоана
  • Страхотно е!Много истински и красиви думи!
Предложения
: ??:??