3.06.2017 г., 12:56 ч.

Другият бряг 

  Проза » Разкази
421 4 4
1 мин за четене

ДРУГИЯТ БРЯГ

 

   Събух си обувките, чорапите, запретнах крачоли и минах през брода. Те стояха на моста и се целуваха.

   Стигнах отсрещният бряг и нагазих в тревите от спомени.

 

   Бе полунощ. Стояхме по средата на моста. Над нас – луна и звезди, отдолу – река, а отвътре разпенени чувства не просто текат, а бушуват, завличат...

   Не трябваше да я докосвам, да я прегръщам, целувам! Не трябваше, но бях щастлив!

   Хвана ме за ръка и ме поведе. Към другия бряг … към другия свят…

   „Грях е това! – крещеше всичко в мен. - Не отивай! Върни се! Грях е…”

   Не можах! Оставих се да ме води. Потънахме в мрак и треви.

   Докоснах с устни най-нежните струни на нейното тяло, потопих се в топъл извор, разтопих се, сляхме се… Лятна буря, ураган ни завихри, полетяхме нагоре – към луната, звездите, към други галактики… Още помня – когато всичко отмина – я чух да говори нещо в съня си, потръпна и на гърдите ми отново притихна. В клоните на дивия рошков, над нас, един славей запя.

 

   Бях там. Сега се връщам обратно … по моста. Заставам на същото място. Над мен – луна и звезди, отдолу – река, а отвътре…

   

© Мильо Велчев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Красива поетична проза. Съгласна съм - и красива импресия. Много харесвам твоите кратки прози.
  • А отвърне сърцето бие с ритъма на младата ти кръв!
  • А отвътре... бе тя... греховна и сладка, родена в нощта 💜
    Комплименти!
  • Много красива импресия! Поздравления!
Предложения
: ??:??