16.06.2019 г., 10:44 ч.

"Духовната" мисия на един народ 

  Проза » Други
366 1 7
1 мин за четене

 Най-накрая беше открит източникът на този вятър, който промени климата в Европа. Оказа се, че той е... българският народ...

 То бива духане, но неговото направо си е нечовешко!...

 Европейският съвет спешно се събра за да открие решение на проблема. И накрая успя!

 В резултат беше изградена най-голямата вятърна електроцентрала и сега България е енергийното сърце на Европа.

 Евала, братя българи... и вие дадохте нещо на света, с което можете да се гордеете... 

 ПП

 Единствено остана притеснението, че пак в този балкански народ може да се крие и причината за глобалното затопляне... Възможно е границата на търпението им да доближава своя температурен лимит, а когато това се случи, много е вероятно да спрат и да духат... А туй веке сериозно застрашава икономическите интереси на добрата стара Европа...

  Неофициални източници от ЕК с притеснение споделят, че силно се надяват това да не е така. 

 Успокояващото в случая е, че bg политиците са докрай верни на каузата, подпомагаща Европейското щастие и просперитет! Те гарантират, че всичко е под абсолютен контрол!

 Тоест, в техните ръце, а те отговорно се отнасят към идеята, че духането на цял народ, е жизнено необходимо за това, платната на Европа винаги да са пълни с попътен вятър... 

 Така, че - духайте, братя българи, духайте и помнете, Европа е зад вас!

 Уф, грешка на езика, в случая по-точно е да се каже... пред вас... 

 

15.10.2016.

 

Георги Каменов

 

 В хумористични някак не ми се връзва, а други ми звучи много общо, но някак си чувствам, че в еротични му открих мястото на туй нЯщо... 

 Въпреки, че може и да греша.

© Георги Каменов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Точно това е посланието ми, DPP.
    Благодаря за компетентния ти коментар.
  • Определено много правдиво... зад пародията винаги се подава тъжната истина. Поздрави!
  • Е, това се оказва оценка, Пламене :=))
    Благодаря и на теб.
  • Идеята на хиперболата е добра и грандиозна , поздравления
  • Напълно съм съгласен, че за хумор тук няма място. Затова точно и ми липсва жанр от типа, за който споменах, защото те отговарят на формата на тази ми творба...
    Чудесен е коментара ти, както и много точен, благодаря ти за него!
  • Съгласен :=))
    Просто ми се искаше да има раздел от типа сатира, или пародия, но няма, затова реших да се пошегувам (явно неуспешно) :0))
    Поне вече ще знам, че подобни прояви на хумор са нежелателни тук, и ще ги избягвам занапред.
  • Когато не се вписва в никоя подкатегория, значи е за в ,,други,,.
Предложения
: ??:??