Най-накрая беше открит източникът на този вятър, който промени климата в Европа. Оказа се, че той е... българският народ...
То бива духане, но неговото направо си е нечовешко!...
Европейският съвет спешно се събра за да открие решение на проблема. И накрая успя!
В резултат беше изградена най-голямата вятърна електроцентрала и сега България е енергийното сърце на Европа.
Евала, братя българи... и вие дадохте нещо на света, с което можете да се гордеете...
ПП
Единствено остана притеснението, че пак в този балкански народ може да се крие и причината за глобалното затопляне... Възможно е границата на търпението им да доближава своя температурен лимит, а когато това се случи, много е вероятно да спрат и да духат... А туй веке сериозно застрашава икономическите интереси на добрата стара Европа...
Неофициални източници от ЕК с притеснение споделят, че силно се надяват това да не е така.
Успокояващото в случая е, че bg политиците са докрай верни на каузата, подпомагаща Европейското щастие и просперитет! Те гарантират, че всичко е под абсолютен контрол!
Тоест, в техните ръце, а те отговорно се отнасят към идеята, че духането на цял народ, е жизнено необходимо за това, платната на Европа винаги да са пълни с попътен вятър...
Така, че - духайте, братя българи, духайте и помнете, Европа е зад вас!
Уф, грешка на езика, в случая по-точно е да се каже... пред вас...
15.10.2016.
Георги Каменов
В хумористични някак не ми се връзва, а други ми звучи много общо, но някак си чувствам, че в еротични му открих мястото на туй нЯщо...
Въпреки, че може и да греша.
© Георги Каменов All rights reserved.
Благодаря за компетентния ти коментар.