Алармата звънна точно в 08.30. Том стана и погледна навън. Беше един от най-хубавите летни дни. Земята се къпеше в слънчеви лъчи, а всичко навън беше весело и оживено. Тази събота беше много специална за него. Днес той отиваше на кратка почивка с момичето на неговите мечти. Тя се казваше Ани. Беше идеална за него. Умна, забавна и красива - всички качества, които някога мечтаеше неговото момиче да има.
Том оправи леглото си и се изкъпа. Среса се и сложи любимия си парфюм - подарък от нея. Той вече беше готов. Седна и зачака нетърпеливо да настъпи уреченият час. Когато пристигна, Ани вече беше там.
- Здравей - каза тя.
- Здрасти - отвърна ù Том и я целуна по бузите.
Двамата се хванаха за ръка и тръгнаха към близкия басейн. Идеята за тази среща беше на Том. Той беше обещал на своето момиче да я заведе някъде, като подарък от него. Дълго мечта за тази ваканция и дълго се тревожи за парите, които нямаше. Навярно мислите, че Том е мързелив - не, напротив. Той е едно от най-работливите момчета в града, но просто нямаше необходимия късмет. Били - момчето на съседа, започна да се труди още миналото лято в магазина на чичо си. Нищо, че беше с две години по-малък от него. Една нощ, след като получи поредният отказ за работа, Том не можа да заспи и се въртя в леглото си почти цялата нощ. Макар в неговото семейство често да нямаше пари, той рядко усещаше тяхната липса. Но сега не беше сам - имаше приятелка. И искаше да постъпи кавалерски с нея, като я заведе на някое място, различно от централните кафенета. Така след дълги размисли реши да продаде сребърната си верижка. Подарък, който беше получил за миналия си рожден ден. Красив и скъп, но ненужен. Още на следващия ден го занесе в магазина за сребро и го остави срещу сумата от 50 лв. Малко по-късно Том се прибра, без изобщо да съжалява, даже беше много щастлив.
Сега, отивайки към плажа, това беше последното нещо, за което да мисли. Държейки ръката на Ани в неговата, той знаеше, че го очаква един прекрасен ден. Те се настаниха на един шезлонг, точно в средата на басейна. След това Том отиде и взе за него и за приятелката си по един сладолед. После седяха на слънце, пекоха се, разказваха си любими спомени и вицове. Най-вече влизаха в басейна, където играеха с плажната си топка. В края на деня посетиха и заведението, където изпиха по една кола. Точно в 19.00 си тръгнаха, отново държейки се за ръце. Двамата бяха толкова щастливи. Прекарали един ден сами, далеч от градския шум. На същото място, където се чакаха сутринта, се разделиха с целувки.
- Благодаря ти! - каза Ани.
- Няма защо. - отвърна Том.
- Ще се видим ли утре? - попита тя.
- Ще те чакам. - каза той.
Преди да се прибере, Том се отби в близкия магазин за козметика. Там купи парфюм за Ани. Не беше скъп, но беше един от най-хубавите, които имаха. Той не забрави и картичка за подаръка. Когато се прибра, я отвори и нарисува в нея три сърца. В първите две написа - Том и Ани, а в последното добави - 08.07.2012! И тази вечер, когато си легна, Том не можа да заспи. Жадно чакаше да дойде утрешният ден, за да изненада своята любима.
© Абсурдана Всички права запазени