29.03.2005 г., 0:44 ч.

ЕДИН ПРЕКРАСЕН ДЕН 

  Проза
1787 0 1
2 мин за четене

Кой е най – прекрасният начин да започнеш деня си ? Разбира се, няма нищо по – тонизиращо от звънящия в 6 сутринта будилник, съпътстван от един великолепен спринт до автобусната спирка. След това идва най – вълнуващата част – возенето в автобуса. А ако случайно навън вали, ти се отдава невероятната възможност за един освежаващ сутрешен душ, благодарение на течащата от покрива на автобуса вода. И така, тонизиран и освежен с нетърпение се устремяваш към любимото училище. Най – после жаждата ти за нови знания ще бъде утолена. А ако случайно имаш контролно – великолепно! Най – после една възможност да покажеш колко много знаеш. А връщането на контролно – същински малък празник! Имаш двойка – о, чудесно! Тъкмо целите събота и неделя ще можеш да посветиш на науките – какъв по – добър стимул от една двойка! Така, въпреки многобройните увещания на родителите ти да отидеш на онзи купон или поне на дискотека и да се забавляваш, ти естествено ще предпочетеш да решаваш задачи от завладяващия сборник по физика. Какво по – прекрасно от това? Но да се върнем към така мечтания перфектен ден. И така, получил новата си двойка ти слизаш до стола за да се подкрепиш с една здравословна кифла с шоколад. Толкова сме сплотени, докато се редим за закуски ( излишно е да споменавам как във всеобщата ни задружна прегръдка почти оставаш без въздух )! А добрал се до своята закуска, ти се устремяваш към класната стая по ароматния път, минаващ покрай тоалетните. И така, приятната миризма допълнително отваря апетита ти. Стигайки до класната стая, с радост установяваш, че часът по философия вече е започнал. Най – после ще можеш да прочетеш есето си на тема:  “Всяка истина е истинска, само когато истината и неистинност е наистина истинно за една истински истинна истина ”. И понеже си полагал усилия над есето си целите събота и неделя, а е трябвало да поработиш върху него поне още толкова време, то заслужено бива оценено с двойка. Мотивиран следващият път да вложиш повече старание, ти си проправяш път през тълпата и благодарение на лактите си успяваш са се вредиш в автобуса за връщане.

Излишно е да споменавам как преминава останалата част от един великолепен ден, просто защото отговорът е очеваден – в учене естествено! Учене до среднощ! Ах, колко прекрасен е животът !

© Дени Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • направо е невероятно!цял живот съм си мечтала за такъв живот!
    разбирам те прекрасно.поне идва ваканцията-не онази от 10 дена(как им се скъса от сърцето толкова много време не мога да разбера).лятната.живея си с мисълта за нея.
    пиша ти 6 освен защото есето ти ми хареса и от съпричастност към страхотния ден(който при мен маи се повтаря повече от колкото трябва).но есето е готино напписано
Предложения
: ??:??