16.01.2005 г., 17:42 ч.

Една нещастна голяма любов 

  Проза
1882 0 3

В далечното минало или в близкото бъдеще имало едно момче. Седяло си то една вечер пред компютъра и решило да влезне в Интернет и там се запознало с едно момиче.
Той не предполагал какво ще се случи междо двамата и те останали приятели. Даже се и срещали,. В един прекрасен момент той изпитал непознати чувства към това момиче. След време той решил да и признае какво чувства, ала тя не изпитвала нищо, а той я обичал със цялото си сърце. Тя никога не разбрала това.
Тя споделяла с него за своите гаджета, а на него му ставало всеки път толкова мъчно, защото я обичал с цялото си сърце и душа, а тя всеки път го наранявала със своите действия.

© Ванката Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ей...недей така
    Незнам на колко си, но ако ми пишеш тук, бих искала да си поговорим по тази тема!
    Пък и ще се радвам да се запознаем!
    Все пак имаш 6 от мен!
  • какво да кажа...това че те разбирам няма да помогне но все пак..."не си сам"...
  • Имам същата ситуация и те разбирам , но нищо не мога да направя по въпроса. Приела ме е по 1 начин вече и едва ли някога ще ме погледне по друг. Отделно , че знам какво харесва тя в 1 мъж и знам , че не съм това което търси. Добри приятели сме си , но когато ми говори за нейните любовни мъки и преживявания ми става много гадно. Обичам я с цялото си сърце и смея да твърдя , че никога до сега не съм обичал толкова силно и страстно.
Предложения
: ??:??