9.02.2010 г., 22:51 ч.

Едно специално цвете 

  Проза
801 0 3
1 мин за четене

   В повечето училища зимата царува скуката, а през пролетта всичко цъфва и става по-весело и хубаво, по-цветно. Но не и в училището, където уча. Там не цъфтят цветя от години. По-хубаво е есента, когато листата на дърветата покапват като оранжево-жълт килим по плочника и когато кестеновите черупки изпукват при всяка стъпка.

   Но веднъж едно малко цвете се появи в училищния двор. Синьо цвете беше, необикновено. Още щом подаде главичка, разбрах, че е необикновено... Никога не бях виждала такава красота!

   Всеки ден наблюдавах цветето. То беше решително. Проби оградата на бурените и се устреми към слънцето. Постепенно започна да се разтваря. Един ден, вместо небесносинята цветна пъпка, намерих прекрасно, напълно разтворено цветче, а в чашката му капка утринна роса поглеждаше света.

   Така и не разбрах какво беше това цвете, но от тогава в училищния двор започна пак да се появява живот. Все още не цъфтят много цветя (само кокичета и маргаритки), но все пак е по-весело и цветно.

© Тара Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??