2.11.2004 г., 18:31 ч.

Ежедневието на един изоставен и разорен човек 

  Проза
2140 0 5
4 мин за четене

Това е един разказ за ежедневието на един изоставен и разорен човек, който само се опитваше да си живей живота. Ала аз започнах историята от края , а е нужно се чуе началото . Началото бе на 27 Октомври .Всички все още празнуваха Димитровден . Пияниците отрезняваха след пиянската нощ , а Митковците бъркаха в джобовете и намираха само стотинки .Зимата бе започнала да показва своя нрав и бе задължила всички малолетни да се прибират рано рано . Въобще животът си минаваше без да остави следа в град Любимец .

  27 Октомври Сряда мина бързо , без нищо специално освен с една 2ка по Геометрия и една 4ка по Биология  за Илиан .Те се дължаха на лиготията на неговите съученици . Самият Илиан е странна птица за заобикалящото го общество .Той е ученик от 7ми В клас , СОУ Ж.Терпешев , с тъмна коса , не много къса , тъмнокафеви очи , очила , с леко изразително лице и обаятелен поглед  . Животът не винаги беше лек за 13 годишния ученик , ала сега го бе изправил пред големи изпитания . Съдбата бе отредила лоши неща за напред , ала защо? Какво беше направил за да я ядоса ?

 28 Октомври Четвъртък, Денят всякаш бе вдъхнал някакъв смисъл след като героят ни бе предложил на едно момиче да станат гаджета . Шансовете това да се случи бяха се увеличиха когато Илиан бе разкрил своята способност да пише стихотворения  и бе посветил едно стихотворение на своята любов. Денят мина в очакване на отговор от момичето . Тя е ученичка от 6ти В клас , СОУ Ж.Терпешев , руса коса , зелени очи , гладко и лишено от пъпки лице , с неуверен поглед , а името и е Нина .Средно Образователното Училище Заведение организира ученическа нощ в Бар Лазур от 19:00 до 22:00 часа .Илиан се бе уговорил със своята незабравима любов в 19:30 пред нейният красив замък .И тъй нашият рицар пристигна точно 19:30:00  въоръжен със скъп парфюм марка “Full Speed” , гел за коса и едно листче където той бе излял своята душа с помощта на думи. И тъй красивата принцеса го чакаше там ,от прелестна по прелестна , облякана в бяло , тя го чакаше с усмивка на лицето и широко отворени очи . За съжаление както във всяка приказка принцесата не отиваше никъде без своите придворни дами ,тази не прави изключение . Те бяха наредени и очакваха рицарят ,който веднага даде листът. Придворните дами се нахвърлиха върху листа като прегладнели лешояди върху трупа на току-що убит селянин . Пътуването започна , макар и толкоз близо до принцесата нашият герой се чувстваше на милиони километри. Те пристигнаха на балът и макар големите усилия младежът остана в сянка , той бе незабелязан .Имаше само една възможност и тя беше когато бяха сами .Очакваше отговорът и , ала тя поиска да го каже в Интернет програмата Mirc .Макар и нетърпелив Илиан изчака до края и веднага се прибера вкъщи и влезна в тъй наречения Чат. Тя го чакаше там с 1 много скръбна думичка , една  дума, която едва не го разплака . Тя беше “Не” ! Той си легна с разбито сърце , само утрешния ден носеше надежда .щеше да се срещне със нея в училището.

28 Октомври Петак , Той се срещна с нея ала само за няколко минути. Денят не започна добре , нито свърши добре . Тази вечер той се бе скарал с най-добрата си приятелка “Братовчедка” Павлина . Тя е ученичка от 6ти Б клас , СОУ Ж.Терпешев , тъмнокафява коса , тъмнокафеви очи , напети гърди и дълги крака . Ала все пак неговата любов към Нина му даваше надежда , даваше му сила да продължи . Нощта бе неспокойна и пълна с кошмари.

29 Октомври Събота , Макар и мъката да надделяваше Илиан реши да се позабавлява и да излезе вечерта със своите двама най – добри приятели Мишо и Васил. Мише е ученик от 7ми В клас , СОУ Ж.Терпешев , с тъмна коса , кафяви очи , мургава кожа и много смешно се смее. Васко е ученик от 7ми В клас , СОУ Ж.Терпешев , с руса коса , зелени очи , лице което е почти винаги червено и една голяма бенка ,която му предаваше симпатичност . Те не бяха сами . Братовчедката на Васко бе дошла с тях. Тя е от Град Димитровград , от 8ми клас , тъмна коса , тъмни очи и много лошо оскубани вежди и се казва Надя . За съжаление Мишо и Надя явно им беше за разлика от Илиан и решиха да си избиват комплексите върху техния “приятел” Илиан . От всичкото което му се бе случило той се ядоса и си прибра вкъщи . Това беше всичко , не му остана нищо освен семейството , момичето което обича за приятелка и още 2ма приятели ,с които ни може да излезе , защото те са си постоянно с групички ,който не го познават добре .

Всичко свърши !Нашият герой остана без нищо ! Толкоз се бе борил , ала усилията са му били напразно ,а дали някога ще се оправи положението? Никой не знае ! Дори и той !Това ежедневието на един изоставен и разорен човек!

© Стивън Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • ооооф ... Това само като го прочетох иииии .. ми се насълзиха очите ! Много е добре написано и има драматизъм и от много
  • Споко, Тони, положението се оправи. Това не беше самият край на историята, ама... просто тя нямаше край и написах това... най-ироничната част Иначе всичко се оправи .
  • Естествено, че ще се оправи. Винаги има утре.
  • няма да се сърдя обещавам мерси а това "СОУ Ж.Терпешев " го повтарям ,защото има само една гимназия при нас .. иначе мога да заблудя читателита че съм във голям град кадето те знаят по 4 5 човека
    ,аматука не е токо и затова не искам да правя заблуда на читателя .
  • Сладурче,но е добро! Но...мноо повтаряш тва "СОУ Ж.Терпешев "...иначе е добро като замисъл, ама ако вложиш малко повече драма...от мен 5 не се сърди{}
Предложения
: ??:??