16.09.2012 г., 21:14 ч.

Фантазия 

  Проза » Фантастика и фентъзи
782 0 0
4 мин за четене

                                        Видения

 В страната Видения на призрачно-чист плаж на Слънчевия остров лежаха Момичето и Момчето, слети в безкрайна Любов. Наслада, пърхащи цветове. Небесно-синьото и пясъчното, ярко-зеленото и слънчевото искряха в бягащи фотони. Някъде там играеха бели делфини и птича песен, акомпанираше на вълните. Слети в приказна близост, свободни, волни, заети със себе си и телата си в люлка Наслада, преследват мечта. Утре го няма, не тежи прагматизмът, храната е плод, водният пад, видения, нощи, звезди…

          Слънчевият остров, Океанът черен и син. Безкраят на вода и небе някъде на малка планета Мечта. Ръцете докосват, допир, поглед, топлина. Някъде към слънцата в тъмния безбряг, където свелината е на път. Където се реят вълните, представите бягат, бурните устреми, надмогнали рими танцуват в приказен захлас.

          Глътката Вино докосва небцето, омайва сетивата. Пределът надскача и тръгва далече. Опиянено съзнание проследява сънни картини. Градове и села. Хората танца поемат, млади венчават се ведро.

          Голото тяло докосва водата. Капки падат, струи морската пяна. Галеща ласка, над вълната понася, дъх, водорасли, топлина. Нежно обхващане, тече, пълзи и отмива градската химия, тъжната болка, предвечни в течащия и завихрен океан.

          - Ела, премини отвъд, обхвани сътвореното време, до мен! Ела, трупай, завихряй, преминавай, но остани до мига!

          Виденията незрими, които приемаме  с усет, звън и мелодия, любовния досег и пъстрия бяг. Възприето видение, тежи на телата, отново пробягват вълни. 

          Когато заспиваш в Бялата смърт, далечни мечти топлина. Пред студено изгаряне те спохождат тъмни създания, усет за Нищо, някаква бездна поглъща дори светлина.

          Лъжовните демони, страх, кръв, смърт. Летящите призраци, адски създания, унищожение всеобхватно в борба за света.

 

 

МакФен

 

    Между две парчета се крият хапки. Местен продукт, млечен продукт. В еволюцията на Мака всяка фантазийска област привнесе и своето вековно наследство,  понатрупахме парчетата, добавихме и зеленчука, а в ХХI век добавихме десерта и плода. Всеобхватната инвазия на междуфантазийския коефицент, новото чергарство – транспортната черупка, дреха и според последните драконови изследвания непосредственото личностно персонализиране, още по-бързо, независимо от границите, териториите, властващата структура поднесе МакФен на колела. Нискобюджетен, дори по време на биологично движение, умствено занимание, коефициентни сметки и на екскурзиите в дните за личностно разнообразие, насаден от непрекъснатите преповтаряния, визуални слюноотделяния, звукови добавки. Бърза консумация, всемирно представяне, дори победа над Кулинарния Дракон. Нечия практична, но крайно извратена мисъл го поднесе даже и в чиния, дообогати вкусовите му качества, добави основно и десерт, дори се изгаври и го поднесе с нож и вилица, като луксозен, скъп продукт, в ефектната и тежка атмосфера на вековни страноприемници и ханове.

    Световният обхват на Фена освободи женските индивиди от традиционните им задължения, остана някаква биологично-размножителна функция, пришпори и тези същества в транспортно-коефицентния хаос. Изтънчената храна, звездобройството на лукса помръкнаха и цяла една индустрия западна, безсилно опипвайки нова Мак визия, Фен реклама.

  Отдавна в някои общности на Безкрайна Фантазия Парчето хапка бе изместило Златното сечение и в рамките на опосредственото се представяше визията и обхвата на фантазийския хранителен продукт.

  Друга една стока на последното време – социалните мрежи, тъй като фантазийското време имаше особено отношение към скорост и пространство, обединиха комерсиални и духовни движения родиха групи Фен МакФен, партии Мак Демократи, заспориха за тайнствените кетчупи и сосове...

  На фронтовете и терористичните нападения властването на Мак бе безспорно. Триптиха на фантазийските религии след многогодишно мълчание дадоха своето „Urbi et Orbi” и обхватът на Фена стана душеспасителен...

    Фантазийската организация на Нациите определи първия ден на сезона есен за световен ден на Мак-а.

    Разбира се, както всяка фантазийна доктрина, и тук не липсваха противници, крайни еретици, екологични, антропоморфни организации, нови протестанти, настъпи следващият щрих от спираловидното развитие, в поредно иконоборство и еретични инвазии...

 

18.08.12

© Валери Качов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??