18.06.2017 г., 3:48 ч.

 Фетишът на 18 годишна ( Част 5) 

  Проза » Разкази, Повести и романи, Еротична
1457 1 0

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

Произведение от няколко части « към първа част
3 мин за четене

Щом изпи и последната чаша вино, Дерек се приближи до мен, сложи ръката си на врата ми и казваше колко красиви очи имам. Вцепених се. Гледахме се продължително. Той беше толкова близо до мен. Вече не беше само в мислите ми, а тук, на сантиметри от мен. Започна да движи ръцете си към гърдите ми. Бях свалила дебелият суитшърт и стоях по една широка тениска. Харесваше ми да ме докосва. Позволих му да съблече тениската ми. Започна да целува врата ми. Полудявах.. Насочи устните си, към гърдите ми. А те бяха толкова напрегнати и възбудени. Пипаше ги нежно, стискаше ги, целуваше ги.. Разкопчаваше сутиенът ми и продължи да ме целува. Гърдите ми пулсираха от нежните целувки, ставаха все по-големи и твърди. Дали не трябваше да спрем.. Това беше грешка! Аз бях с Итън, но душата ми и тялото ми, цялото ми същество искаше Дерек, толкова силно. След като стигна до долнището на анцуга ми, той втренчи поглед в мен и прошепна в ухото ми, колко силно ме желае. Не ме питаше дали и аз го искам, защото знаеше, че искам. Събличаше и останалата част от дрехите ми. Целуваше ме страстно, гледаше ме с копнеж. Беше пиян. Беше нежен и красив. За пръв път бях изпълнена с щастие, освен желанието ми за секс. Дерек бе много внимателен. Явно ценеше женствеността на една жена, колкото и груб да изглеждаше. Сложи пръстите си между краката ми. Ококорих очи. Притиснах го силно. След това, членът му бавно проникваше в мен. Беше толкова голям и топъл, че не изпитвах болка, а наслада. Усещах го вътре в мен – горещ. Краката ми се свиваха. Той ритмично и бързо продължаваше да го вкарва. Харесваше му да ме гледа ококорена, харесвах му и аз., малка и нежна в прегръдките му. С дългите си остри нокти, аз драсках силно по широкият му гръб. Такова удоволствие не бях изпитвала... Бях толкова възбудена и мокра. Треперих цялата. Точно в този момент имах нужда от една голяма доза шоколад. Но Дерек не мислеше така. Той продължаваше и продължаваше да го прави със страст. Имах чувството, че ще умра от възбуда. Внезапно той спря. Изкара члена си от мен, стана и ме взе в ръцете си. Остави ме в спалнята си. Тя беше огромна. Сложи ме на леглото, разтвори краката ми, погали нежната ми зона, а след това я обсипа с целувки. Свършвах толкова бързо, нямах сили да довършим започнатото.. Изпаднах в екстаз. Харесваше ми толкова много. На него също. Легна до мен и ме прегърна. Прошепваше тихо, че не съжалява за това, което беше станало. А е бил щастлив, защото винаги го е искал. Истината е, че и аз не съжалявах. Защото с отношение се печели една жена и с отношение се губи. А Итън явно ме бе загубил. 
На сутринта се събудих, а до мен беше оставена, една красива бяла роза. Станах, облякох суитшърта му. А от кухнята се носеше аромат на пържени филийки. Когато отидох в кухнята, Дерек ме чакаше. Беше наредил голямата маса, толкова добре. Освен пържените филийки, които бе направил, отстрани до тях имаше купичка пресни плодове, течен лешников шоколад и чаша горещо кафе. Усмихвах се. Той се приближи към мен, целуна ме и ми пожела приятна закуска. Никога не си представях, че Дерек може да бъде такъв романтик. Това, което виждах пред очите си, беше сбъднат сън. Бях толкова щастлива и доволна, че го сграбчих и започнах да го целувам. Дерек забрави за закуската. Вдигна ме от стола и ме сложи на кухненският плот. След това, той довърши започнатото от снощи. 
Нима успях да го направя.. Да изневеря на първата си любов? А казвах, че никога не бих го направила. Но не съжалявах, защото удоволствието, което ми причини Дерек ще остане дълбок белег в съзнанието ми. Една жена няма нужда само от секс и подаръци. Една жена има нужда от внимание и нежност. За този ден, в който бях с Дерек получих всичко, за което мечтаех с Итън, дори закуска..

 

» следваща част...

© Памела Всички права запазени

Край на първа глава... 

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??