28.08.2018 г., 23:42 ч.

 Фетишът на 18 годишна ( Част 8) 

  Проза » Разкази, Повести и романи, Фантастика и фентъзи, Еротична
862 0 0
Произведение от няколко части « към първа част
2 мин за четене

 Дойде и краят на учебната година. Дванадесетокласниците завършваха. На изпитите трябваше да представят различни видове текстил. Толкова беше топло на вън. В тези горещини не беше нито за излизане, нито за изпитване. И най-малко за изпит по текстил от животински произход. Според Едора, вълната от овца в тези топли дни щяла да обрине ръцете на тези, които работят с нея. Верина и Аваро винаги се кикотеха на шегите и. А тя освен да се присмива на обринването на дванадесети клас се присмиваше и на себе си. Заради къдравата си коса, Едора приличаше на овца. Всички много обичахме да се шегуваме с нея. Особено Аваро. 
Дерек също завършваше. Любопитно ми беше какво щеше да измайстори. Следяхме всички текстили с интерес. Дойде и реда на Дерек. Той представи копринен текстил, който според изпитващите беше най-добър. Копринената нишка беше най-здрава и лъскава. Дерек бе направил копринен шал, който бе много красив.Верина си падаше по лъскавите нещица и много и харесваше. Искаше и се да го открадне от Дерек и да го поноси поне за малко. След представянето му отидох да го поздравя. Той се усмихна и кимна с глава. Пред друите се държеше най-обикновенно с мен. Понякога се дразнех за това негово поведение, но по друг начин не можеше да постъпи. Поисках да видя шала. Посегнах да го взема , но той ме изпревари. Дерек завърза шала на ръката ми. След това пъхна лист хартрия в нея, на когото лист пишеше около девет часа да го чакам пред магазина, от който ме взе онази нощ. 
Верина веднага забеляза лъскавия шал на ръката ми. Дойде и го дръпна. Започна да се увива с него като малко момиченце. А след това забеляза, изпълнените ми със страст очи. Тя знаеше, че щом той е на близо, аз полудявах. Верина беше моята най-добра приятелка. Толкова много я обичах. Двете знаехме една за друга повече, отколкото трябваше. Знаеше и за страстта ми към Дерек. За мръсните ми желания с него., знаеше за всичко, но не ме опрекваше, защото тя беше лудата нимфоманка, която обичаше да чука редовно гаджето си. Как не и омръзваше всеки ден.. Секс, секс и пак секс.. Аз не бях толкова голяма привърженичка на всекидневния секс. Все пак омръзваше. Обичах нещата да стават изведнъж. Както днес.  Действията на Дерек, подбудиха сексуалния ми нагон. Довечера отново ще се поддам на изкушението. Ще се впусна в него, като едно приключение. С Дерек ще  наваксам за изгубеното време с Итън, но няма да му споделям какво се бе случило, защото ако Дерек разбере за плесницата ще станат големи разправии. А аз нямам полза от тях. Не искам Итън да разбира за Дерек по този начин. Най-добре ще бъде ако  изобщо не знае за случилото се. Мога да кажа, че от както Итън вече не е в живота ми , аз се чувствам по-добре. Отсъствието му не ми влияе отрицателно - напротив, сега съм по-спокойна. Мога да изживея свободата си така, както аз искам, а не както трябва. От друга страна сънищата с вампира зачестяваха. Но той не ме тормозеше , а се забавляваше с мен. Сякаш това не беше сън, а реалност.

© Памела Всички права запазени

Следва продължение.... 

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??