27.10.2023 г., 14:49 ч.

Флирт 

  Проза » Разкази
274 1 18
1 мин за четене

 

В големият хол плазменият телевизор гърмеше на високи децибели. Даваха поредната сърцераздирателна сапунка. Въпреки силният звук между рекламите се чу специфичното "пиуу" от скайпа. Мъжът спонтанно изпсува. Знаеше, че e съобщение от виртуалната му приятелка, но не смееше да й отговори. Недалеч от него в удобно кресло се бе разположила жена му. Погледна я крадешком. Пак чоплеше семки и прелистваше разсеяно готварската книга.
 - Май някой ти пише на скайпа? Кой е? - подметна тя.
 - Ами нали знаеш? Търся си ремарке. Сигурно затова. - промърмори с отегчен глас. От напрежение усети как по лицето му избиха издайнически червени петна. "Защо не се махнеше?! Няма ли работа в кухнята?! Ама, че късмет!"
 - Ами отговори на човека. Не го карай да чака. - подхвърли тя наставнически.
Изведнъж от детската стая се чу тинейджърският глас на дъщеря им:
 - Майко, ела веднага!
Жена му стана бавно и мързеливо се отправи към вратата. Използвайки освобождаването на терена, той започна бързо да чати. Трябваше да навакса до нейното завръщане.
В този момент в другата стая съпругата му се втренчи любопитно в лаптопа на дъщеря им.
 - Виж, мамо. Татко пак си пише с оная. Как му позволяваш?
 - Да, знам. Почти всяка вечер си чатят. Добре де, какво да направя?
 - Ама как така? Утре може да се срещнат. Не се ли притесняваш? - погледна я възмутено дъщеря им.
 - Какво като се срещнат?! Ще се целунат, прегърнат, поовъргалят малко. Голяма работа! Баща ти е стиснат, няма пари. Плюс това е семеен. Тя ще го зареже бързо.
 - Майко, много си интересна. Изобщо ли, не ревнуваш?
 - Няма смисъл. Шестнайсет години брак не са малко. Виж какво, баща ти е притеснителен човек. За сега няма да му казваме нищо, да не го плашим. Знаем му паролата. Ще го държим под око. Разбра ли ме?!
Засмя се, целувайки нежно дъщеря си по челото. " Колко е учудена?! Още е много наивна!" - помисли си неволно.
После спокойно и бавно се върна в хола. Излегна се лениво на фотьойла продължавайки да чопли семки. Погледна зачервеното лице на мъжът си.
В очите й се четеше насмешка примесена с презрение.

 

© Катя Иванова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ами, не знам. Не ми е мъж.
    Поздрави!
  • Още ли ползва Скайп? Нормално да го хванат. 🙂
  • Има съпруги, които са истински политици в семейството.
    Поздрави, Вале!
  • Хаха, ти да видиш
    В този свят няма нищо скрито-покрито.
  • Стойчо, няма проблем.
    Пепи, радвам се, че съм ти дала идея.
  • Кате - сега ми се завъртя в главата история в нета с мой познат, в нея жените са героите, ще помисля как да я поднеса.

    Ranrozar (Стойчо Станев) - живея до "Найчо Цанов"
  • Извинявай за сгрешеното име на актьора Нейчо Попов с това на Найчо Цанов!🙂
    Благодаря за корекцията, Пепи!🙏
  • Благодаря ти, Люси. В някои семейства бушуват страсти, а отстрани са обикновени.
  • Да, още една картина от многоликия живот. Вечер с лъжа, презрение, детско неразбиране и почуда-семейна "идилия". Хубав разказ.
  • Откачена работа. Да флиртуваш безразборно, за да си заздравиш брака. Пепи, ти си пълна със забавни истории. Можеш да напишеш роман.
    Поздрави!
  • Нетът - душевна чикия, (а и що само душевна). Малко е нагло пред децата, в едно семейство тези отношения са си между мъжа и жената. Има супрузи, които и наживо практикуват разни групови работи, но не пред децата.
    Иначе мн мъже практикуват такивА "флиртове". Преди време питахме един познат, който "флиртуваше" с по няколко такива, защо, а той отговори, че така си зареждал батериите и после си го изкарвал на жената. И всичко си вървяло добре. Нещо като "заздравяване на семейството". Сигурно и тази жена е доволна от заредените му батерии.


    Стойчо - Нейчо Попов
  • Здравейте, Пешо и Стойчо. Благодаря ви за интересните коментари, защото аз пиша от женска гледна точка, а вие коментирате от мъжка. Според мен в това семейство липсва любов и доверие, а това води до такива глупави флиртове. Нищо чудно след време и жената да се пробва с някой нетен чаровник.
  • Знаете ли колко мъже живеят с илюзиите, че живеят!🤣
    И получават някаква фалшива представа за мнимо самочувствие.
    Ако потърсим някаква диагноза, защото това си е за диагноза, бих я определилк като:"Синдром на придобита лирична мастурбация"!😉
    Припомнете си знаменития български филм "Мъже в командировка" с Найчо Цанов, Иван Андонов и цяла плеяда български артисти.
    Поздравления, Катя!🌹
  • Катя, харесвам такива разкази, браво. Няма да се оправдавам, но ние мъжете сме като пораснали деца, все си мислим че правим нещо тайно, а всички го разбират. А заключението на съпругата е мъдро '' Баща ти е стиснат,няма пари.
    Плюс това е семеен. Тя ще го зареже бързо...''
  • Разсмя ме, Гедеон. Определено героят ми е карък в любовта. Ами това си е орисия.
  • Катя, тоя разказ направо ме разплака. Милият човек, няма пари за една любовница, а вкъщи си отглежда хамстер.
  • Нета от играчка може да стане плачка.
    Все пак всичко зависи от нас самите.
    Благодаря ти, Лидия.
  • Ех, тия нови технологии - големи са издайници! Кратко, ясно и актуално. Хареса ми.
Предложения
: ??:??