6.11.2021 г., 9:36 ч.  

 Фрагменти 1 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
407 0 4
1 мин за четене

***

  Когато бях ученичка в Гимназията във входа, в който живеех, имах за съседи семейство оперен певец и балерина. В съседния вход също живееше един оперен певец. Учителката по музика често ни водеше на представления в Операта. Веднъж в една от оперите излиза да пее съседът ми. Аз казвам на съученичката, която седеше до мен: " Този живее в нашия блок." След малко излиза да пее съседът от другия вход. Аз отново към същата съученичка: " И този живее в нашия блок." Момичето ме поглежда някак странно и с недоверие. И ми казва: " Всички певци в Операта ли живеят във вашия блок?!..." Ако беше излязла да танцува до края на представлението и съпругата-балерина, вече нищо нямаше да смея да кажа...

 

***

  Навремето добивахме много орехи от мястото на село и които ни бяха излишни, ги продавахме. Леля ми беше зъболекарка и имаше назначена медицинска сестра към нея. Баща ми обяснява на майка ми следното: " На сестра ми на сестрата сестра й искала да си купи орехи..." Което определено отне известно време на майка ми да проумее за кого става въпрос...

 

***

  Колежка от работа обяснява на останалите къде работи наша бивша колежка:

- Знаете ли, че М. работи в един магазин " Глиган"?

– За лов и риболов ли е този магазин? - Я питаме.

– Не бе, за огромни хора. - Отговаря тя.

– А, искаш да кажеш магазин " Гигант"? - Поясняваме ние.

– Така де, някакъв там " Глигант"! - Е мъдрото заключение...

© Радослава Антонова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря! Радвам се, че съм ви развеселила!
  • 🤣🤣 Забавно!
  • ))) Отлично!
    Напомнило анекдот:
    Встречает полковник майора и говорит:
    - Майор, отгадай загадку - сын моего отца, но мне не брат - кто это?
    -Не знаю, товарищ полковник!
    -Это же я сам!
    Встречает майор капитана.
    - Капитан, отгадай загадку - сын моего отца, но мне не брат - кто это?
    - Вы?
    - Нет, это наш полковник!
  • 😂 🤣 😃
    глигантка!
Предложения
: ??:??