24.06.2019 г., 0:33 ч.  

Генади 

  Проза » Разкази
367 1 1

Винаги стърчеше над останалите, така ги виждаше по-отгоре, а като че ли и беше по-близо до небето. Когато говореше с някой по-нисък с поне половин метър, а това се случваше често, се навеждаше да го чуе. При тези си движения, лицето му се изопваше и мускулите му се напрягаха, очите му се присвиваха, а ушите му  щръкваха. Хората го мислеха за строг и се отдръпваха при разговор инстинктивно . Когато се возеше в трамвая ,често го настъпваха ,понеже имаше огромни крака .Поради тази причина си купи и първата си кола ,някаква трошка , но и от нея краката му неадекватно стърчаха .Напрегнато се опитваше да слуша и сега ,защото бе на среща с момиче ,което майка му бе помолила да излезе с него .Тя бърбореше нещо и го гледаше право в очите.

-Харесваш ми !-каза и си придърпа роклята плахо момичето.

-Какво !-очите му се присвиха.

Музиката в бара където бяха ,ужасно силна .

-Готин си !-кресна момичето и се ухили .

-Чух !-пламнаха му страните и отпи от чая ,който си бяха поръчали .

 

© Jivka Koleva Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Генади е просто персонаж,края нарочно е отворен и може винаги да се развие в желана посока.Аз исках бегло да опиша човек,направил ми впечатление и е като вид извинение за отрицателното в живота!Има хора с присъствие и развитието на образа не е проблем!Благодаря,лек ден!
Предложения
: ??:??