23.02.2023 г., 20:49 ч.  

 Гнездо на оси в Украйна 

  Проза » Рецензии, анализи, критически статии, Други
1174 4 16
Произведение от няколко части « към първа част
18 мин за четене

Всички конспирации вече се осъществиха, трябва да си измисляме нови

Можеш да нахраниш гладния, но сития – никога.

 

Малко статистика

 

(1) Ситият Запад не иска да гладува

 

'САЩ, световната страна длъжник консумира:25% от годишния глобален обем минерални суровини; 50% от световното потребление на уран; 50% от използвания алуминий; 25% от добития нефт, природен газ, калай, медни и железни руди.Но при това не дава в замяна и не произвежда същия еквивалент. Ресурсите се движат само в едната посока, а доларовата хартия – в другата.

 

Китай се нуждае от енергия като основа за реално производство, но китайците консумират само 13% срещу американските 25%. В същото време населението на Съединените щати, което в много отношения изгаря тази колосална цифра, е само 4,3% от населението на света.

 

Средният американец консумира 4 пъти повече блага от „усреднения жител на планетата“, 5 пъти повече от всеки испанец, 10 пъти повече от китаеца и 30 пъти повече от индиеца, а също така изхвърля 2 пъти повече боклук и използва 3 пъти повече вода.

 

Съединените щати много обичат да учат другите, че всички тези предимства на Запада са заслужен резултат от техния собствен труд и „уникална“ система, но истината е, че ЕС и САЩ могат да живеят по този начин, само дотогава, докато паразитират върху другите.

 

Европа и Америка, чието население е само 20% от населението на света, консумират 60% от всички продукти, произведени на планетата. Ето защо не е изненадващо, че „световната общност“ се опитва от 90-те години да обяви всички руски природни ресурси за „общо достояние“.'

 

Конспирации ???

 

  Естествено доктрината на Канонерките и старата колониална система за изсмукване на ресурси и хора, претърпя сериозни промени и беше заменена от ‚Износа на Демокрация‘. Беше натрупан сериозен опит с демократизирането на страни в Южна Америка, Африка и Азия, за които един дипломат неотдавна спомена, че това са били ‚слаби‘ страни.

 

НО, поредната криза през деветдесетте години беше преодоляна …

 

(5) Леонид Георгиев

 

'С разграбването на Русия и бившия соц. блок, капиталистическите държави си осигуряваха благоденствие в последните 30+ години.

 

Сега, когато грабежът на Русия идва към своя край, капиталистическите държави са напът да се задавят и задушат, защото вече няма откъде да се краде.

Това са същите държави, колонизирали света и грабили чужди народи през вековете, осигурявали по този начин своя просперитет.'

 

 

    Русия винаги е била ‚трън‘ , не от лесните и като  начало беше обградена с като Анаконда от ‚демократизирани‘ държави. Не е чудно, че планове за разделянето на Русия на области, не е от вчера.

 

(4) Майк Уитни

 

Планът за разделяне на Русия

 

 'В продължение на десетилетия идеята за разпадането на Съветския съюз и Русия непрекъснато се култивира в западните страни. Идеята е да се оформят седем подвластни района/ държави, даже почти е било определено кой ще бъде хегемонът в тях ...'

 

 

(6) Карти на раздробяването на Русия , https://lens.google.com/search

 

  Карти  ... публикувани в wikipedia.org , youtube.com , wikimedia.org , memo98.sk

 

 

(7) Детайлна карта за разделение на 9 'републики' - 

 

Republic of Russia , Ural Republic, Komi, Republic of Siberia, Republic of Sakha, Far Eastern Republic, Buryatya, Altai и Tyva

 

 

 

И – настъпи 2014 година,

 

     Когато Нулънд раздаваше бисквитки на площада на Майдана. Между другото Зеленски беше избран за президент и заради обещанията че всичко да се решава с мирни средства. После започна самата ‚демократизация‘ , започнаха със забраната на руския език и възраждане на национализма и нацизма … (не е възможно да се пречислят всички подробности и събития, за това се спирам само на няколко) … нахлуха западни ‚инвеститори‘ масово изкупуваха всичко, включително и изнасяха черноземна пръст с влакове. Приватизираха петролния бизнес и почти започнаха да дупчат плодородните земи за шистов газ. НАТО навлезе със своите инструктори и оръжия и …

 

Тогава

 

   Донбас и Луганска области, които винаги са били донори за цяла Украйна (от там се е пълнел 80% от бюджета на републиката), решиха да се отделят от Киев. След което 8 години бяха обстрелвани от украинските войски … интересно е, че по разделителната линия между тях бяха построени сериозни фортификационни заграждения, вероятно в очакване на последващи военни действия.

 

Причини за СВО

 

Да си припомним войната между Русия и Финландия 1930 – 1940. Причината беше, че Ленинград (Санкт Петербург) – за тогавашното ниво на артилерията Ленинград е бил твърде близко до Финландската граница и е могло да бъде бомбардиран с обикновенни оръдия.

 

Освен цялото антируско настроение и геноцида в Донбас и Луганск, другата сериозна причина е отсъствието на санитарния кордон - с придвижването на войските на НАТО в Украйна, с модерните въоръжения, разстоянието до Москва се е покривало от ракета за няколко минути, недостатъчни за ПВО.

 

Трета причина – развилнелият се национализъм и нацизъм в Украйна е крайно опасен и за в бъдеще.

Показателен е следния случай – украински военни били изпратени в Германия за обучение за немските оръжейни системи … но … още при посрещането им, самите немци им казали – ‚ Никакъв нацизъм, свастики, изстъпления, защото по немските закони ще прекарат няколко години в затвора‘

 

СВО

 

     Няма да ви занимавам с политика, въпроси като … ‚защо‘, ‚как‘ … там геополитиката си казва думата. А и в документите по приключване на Втората Световна Война е записано, четирите Големи са в правото си да използват военни средства в страни, където се заражда отново нацизма. Абстрахирам се и от ужасите на реалната война … Тя си е почти неконтролируем хаос, вади на повърхността всякаква измет … тайни планове и идеи за уреждане на стари сметки.

 

Само ще добавя няколко думи за месомелачката – имаше клип от Бахмут - една репортерка разговаряше с един военен, който каза – ‚Един новопристигнал тук ще живее само четири часа!‘

 

И няколко аспекта, на които искам да ви обърна внимание на следното, което е концентрирано в думите

 

 

… ‚С востока идут строители , с запада – каратели‘ …

 

 

От Изток

 

   След присъединяването на четирите източни области на Украйна към Русия, започва ударно възстановяване на инфраструктурата от руски строители. Показателен е град Мариопул, където са изградени много нови жилищни блокове на мястото на разрушенията (има много снимки, които украинците наричат ‚Мосфилм‘ и са забранени за показване). Русия финансира всички социални плащания към жителите, в момента стартира програмата ‚Облигации  СВО‘ с изплащане на дивиденти в цялата страна. Обсъжда се и алтернативата за еднократно събиране на средства от свръхпечалбите на олигарсите. Министерството на отбраната на РФ съобщава, че повече от 2600 строителя работят по построяването на 400 километров тръбопровод за вода към Донбас …

 

От Запад

 

   Продължава западната военна помощ от военни средства и съответното финансиране. Финансовата помощ се оценява на 150 милиарда долара (в някои публикации 170 милиарда). Според договорките, това са кредити, които Украйна трябва да изплаща не Евросъюза в течение на 35 години. Публикуват се милиардни печалби на военно промишлените комплекси от САЩ, като в самата Европа положението не е розово - Германия заявява, че е изгубила 100 милиарда евро вследствие на инфлация, завишени цени на енергоносители … В резултат на санкциите срещу Русия инфлацията в ЕС за 2022 е с рекордни стойности от 10.4 %. В същото време печалбите на американските петролни компании за същата година са скочили на над 200 милиарда долара!

 

   В самата Украйна положението е много тежко – продава се всичко на компании, включително неотдавна и едно пристанище на Черно море, външното финансиране се изразходва за заплати на администрацията и на военните, социалните помощи са орязани, като от тях се изключват всички напуснали страната, безработица. Разрушена икономика, електроснабдяване, селското стопанство се очаква да бъде свито с 40%. Продадено жито. Корупция на всички нива и печалбарство ... (Военнослужещ с отрязан крак се опитал да получи държавна пенсия по нетрудоспособност и след дълго ходене по учрежденията допрял до доктор, който му поискал 4000 евро за удостоверение за инвалидност).

 

   Интересно е положението на Полша – Украйна прие закони, с които всички поляци се приравняват с украинските граждани, даже могат да заемат и държавни длъжности. Самите поляци изкупуват масово недвижима собственост в Лвов и западните райони. (даже, в порядъка на шегата, казват, че Зеленски щял даде ‚под наем‘ страната на поляците, за да придобие статут на страна членка на НАТО) и да се задейства прослувутия член 4.

 

По нататък …

 

   По мнението на много експерти, Русия не е нужно да завладява Украйна. Според руската практика тя е длъжна да възстанови икономически новите територии, за сега присъединените четири републики са достатъчно финансово натоварване и … нека колективният запад да се грижи за икономиката на западната част. Още повече, че Полша, Румъния и Унгария имат свои достатъчни основания да си върнат старите територии.

 

Спиране на войната ???

 

   За спирането на войната има няколко варианта в смисъл –

 

(А) Нечовешки начин – като начало – историята със Северен поток, и … малко варианти от конспирациите

 

– предизвикване на природни катаклизми земетресения, урагани, пожари ….

 

А също така и изфабрикуване на

 

- употреба на химическо оръжие – вече са засечени множество дронове, натоватрени с флакони отровен газ,

- радиоактивно заразяване – в околностите на Одеса са открити складове с варели, пълни с радиоактивни отпадъци …

 

- украинците отново обстрелват Запорожката атомна централа

 

(Б) Човешки начин   -  по нормалната човешка логика чрез преки преговори.

 

Между другото много силно вече се говори за различни договорки на високо ниво за прекрояването на украинската територия

 

НО

 

(8) Медведев коментира президента на САЩ Джо Байдън във Варшава.

 

'Байден – ‚Ако Русия спре войната, то това ще стане точно сега и веднага. Ако Украйна спре – това ще е краят на Украйна‘

 

Медведев – ‚Рафинирана лъжа, Ако Русия спре СВО – Русия няма да я има – веднага ще бъде разкъсана на части‘   '

 

И като заключение

 

(3) Анастасия Гешева

 

 'Посоката е ясна и вече взета. Първо конфликтът ще върви към пълен успех на Русия в него, Украйна ще изчезне от картата на света, независимо колко време ще отнеме. Западните и части ще преминат към други държави. От няколко дни си мисля, че същата съдба ще има и Молдова. Русия ще върви към неутрализиране на либералната част в себе си, растеж на националното съзнание в държавната политика, деглобализация на всичките и сфери. Същият процес ще стане и в целия свят. Глобализмът загива, световното господство на Колективния англосаксонски Запад залязва, като САЩ ще залезе завинаги. Но много бавно ще става!!! България я чака преобръщане на геополитическата посока, оттам и социалната промяна ще дойде. Възможно е още тази година да тръгнем натам. Навсякъде либерал-глобализмът ще търпи крах. Но много бавно.'

 

--- О ---

 

Препратки, обикновено невидими в общия информационен поток

  1. Ситият Запад не иска да гладува https://radostinalassa.blog.bg/politika/2021/12/28/sitiiat-zapad-ne-iska-da-gladuva.1795901
  2. Валери Сираков
  3. Анастасия Гешева
  4. Майк Уитни https://pogled.info/svetoven/maik-uitni-planat-za-razdelyane-na-rusiya.150961
  5. Леонид Георгиев
  6. Карти , публикувани в интернета от различни източници    https://lens.google.com/search?p=AfVzNa9r1hE7GVGjDtCfC5OsFAhlSgLi7BhnO9ONzkv9XP5ZxsNhfl_qXcMirGe40ZbEv_ulM-L01wFfkEGYOEzN71sVhLWoMSHhD2G2NdLCSF-7MU9WlScru4SnnKReR8phCPLYXPYn3izsV92fw50jiqiWOM9-YseWZXLTUUvugr5gs2XfyEShA7-OVA4ffVgHzPGBjZNejN-jaCvCCi0x0cRz9b9CnaFOqpdEjUNzT8glQj-nZx-DQOEXQigzsZi5u8L0CijAmiMhGrmCdGTFqdgb99ud86AH0Kw1hbUN-QogJy_PhUxdqpOnXWnRjdZ8GP_-Uasc09rVivJvCVU5vcQFSr_TaPhvNbH7YeQAeNQUs0oV4w2GuG39B9BtdJ51ZjlQ9Y9cpxeFD6c4E5zLv9YislFtNvfg5EBhXcWM_qseh4KjWPN1&ep=gisbubb&hl=en-BG&re=df#lns=W251bGwsbnVsbCxudWxsLG51bGwsbnVsbCxudWxsLG51bGwsIkVrY0tKR1E0WW1ReE5ESTJMV0V3TXpFdE5ERXhZaTA1TkdZeExUTm1aalkzWTJGa01UQTFNaElmT0RGV1ZtNHhNREoyYzNObVVVUjFWV2RKVkUxaWJEZFJSemR5YjFwNFp3PT0iLG51bGwsbnVsbCxbW251bGwsbnVsbCwiMC0wIl0sWyI0N2QyNjllNC1jOWY5LTRmZGUtYmJlNC0xMzkxNGZhYzg3NmUiXV1d
  7.  Детайлна карта https://cs.wikipedia.org/wiki/Rozpad_Ruska#/media/Soubor:Map_of_Dissolution_of_Russia.png
  8. Дмитрий Медведев

© Пламен Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • На Селенига ще кажа постулата, че 'в една война няма само виновни, както и няма само невинни' и е УЖАСНА. Вярно е - ужасна е, особено ако ни касае лично. Но има и много други моменти на ужас - примерно едно от многото - За децата от Донбас, където живеят вече под 9 годишен обстрел - даже и Спасо - Преображенского собора (в Донбас) украинските сили са бомбардирали в тази Пасхалната нощ (2023 г.) .. Руснаците са 'били' в България 45 години, така че няма какво да се плашим. Фейковете за Буча и Ирпин няма да коментирам.
    Ако има въпроси - да ги зададе на Зеленски, който дойде на власт с думите 'Всичко ще се решава по мирен път'
  • Смятам, че тази статия е достатъчно политически безцветна, привел съм мнения и материали на международни анализатори, достъпни в по малките телевизии, както и от youtube и telegraf. Обществените СМИ всеки е гледал. Някъде четох, че за последните десетилетия имаме формирано едно изгубено поколение - смениха учебните програми, опростиха учебниците, пренаписаха нашата история, премълчават много от събитията възпитаващи ни в български национален дух и гордост, подмениха или изхвърлиха българското ... възпитаха хора космополити, които са забравили от къде са се появили и възприеха някакви чужди ценности ... много се радвам, че Светослав като най - млад има по - широк възглед от насаждания по официалните СМИ ... тоест все пак има надежда за младото поколение 😎
    В този смисъл Безжичен няма да го коментирам.
  • Само идеята за империя, доминираща в сварените бетонни кратуни на руснаците, е враг на България! А долният (писалият по-долу) младеж малко да понаучи историята на страната си. Че там е със сериозен дефицит.
  • Браво! Много добре написано и със сипни аргументи описана двуличността на запада и евроатлантиците. Горещо препоръчвам повече хора да прочетат тези факти преди да дават каквато и да е оценка. Не може само лъжи да се представят ежедневно по медии и от разни хрантутници на Америка за България, без да има отпор. Като сме демокрация трябва да се гледат и двете точки, а не както сме сега демокрация само на думи.
  • Търсят се още конструктивно настроени спрямо Русия българи. Не като Раковски, Левски, Стефан Стамболов, Захарий Стоянов, Константин Стоилов, генерал Иван Колев, цар Борис Трети.
    Ами като чета това и някои коментари - намерили сме ги.
  • Тъжни времена прекарва днес нашето отечество България. Като оставим настрана сестра Сърбия, Священний троен съюз, в който участвуват тримата императори и който има за цел да варди да не се пролива капка човешка кръв – всеки честен човек, който може да мисли и да разсъждава що годе, ще се съгласи с нас, че най-големий ни неприятел днес е официалната Русия.

    Няма пакост, няма мерзост, даже и подлост, които да не е пуснала в ход тая държава начело с нейний Гирс и Катков от 6-ий септемврий насам, т.е. от тоя знаменит ден, когато ние почнахме своето истинско политическо и самостоятелно съществуване. В Цариград ли, в Пирот ли, в Букурещ ли, се засмее и българский Бог, руското правителство тича да свари да разваля и да пакостничи.
    Г. С. Раковски
  • Тотално не одобрявам това русофилско, путинофилско бърборене тук. И псевдо"аргументите". Да се възхваляват диваците-военно престъпници (и такива са всички, които участват или поддържат агресора, нападнал независима страна, защото това били исконни исторически руски територии) не знам колко е хуманно. Ами че дай тогава и ние да нападнем Унгария, Румъния, Сърбия, Албания, Гърция, Турция, че някога си там е имало "исконни български територии". Когато едно животно не се интересува от жертвите, включително малки деца, то трябва да бъде озаптено и вързано на синджир!
    И помисли защо най-големите български герои Раковски, Ботев, Левски и почти всички революционери (изключвам Каравелов - той е под сръбско влияние и е "книжен революционер" и Вазов - много заблуден, но 1916 след зверствата на руснаците в Добруджа му идва акъла в капата) са отявлени русофоби, чак до неистовост. Да не говорим за Стамболов, който ги е познавал много добре руснаците - азиатски бандюги без изключение!
  • Когато и ако падне и последният украинец, руският мир ще дойде при вас, вижте какво могат да ви направят. Гугъл поне - Буча, Ирпин...
    Изнасилване на жени и деца до смърт, убиване на хора просто с разстрел по улиците или измъчване до смърт... Такива "братски" маниери на руснаците към украинците. Значи мислиш, че ще бъдеш различен? Че тези "освободители" ще дойдат при вас и изведнъж ще се променят? Няма да убиват и изнасилват - наистина ли мислите така? Искате ли да се уверите в това?
  • Метроном, постарах се просто да приведа някои факти, които упорито не се споменават в официалната ни информация. Текущите събитията просто извадиха на показ много неща, които разрушиха на имиджа наслоен в разбирането на хората за света - Русия не е това, което си мислехме, както и Западът не е това, за което се представяше. Никой не е чисто бял, както и не е чисто черен. СВО разбуди много спящи процеси в цял свят и ситуацията е направо необозрима и непредсказуема. Най важното е всеки да си включи мозъка и и да слуша само 20% от официалната информация, както и да се въздържа от участието си в натрапени каузи. Накъде вървим ... явно 2023 ще е интересна година 😶
  • Много труд си положил.
    За болшинството хора това е война, а не СВО. По принцип си е война. Но аз мисля, че СВО е не случайна формулировка. Защото по мое лично мнение точно ''Операция'' се провежда на територията на Украйна. Операция по ликвидация на населението. Операцията е съгласувана между САЩ (НАТО), украинското правителство и руското правителство. Няма да навлизам в подробности, защото това което бих казал наистина за мнозина ще прозвучи като конспирация. Печелят всички и най-вече военно пром. комплекс и едни други сили. Жертва се украинския народ и руските войници. Но пешките кой ги брои.
    В този смисъл наистина е Специална Военна Операция. Ако беше просто ''агресия'' (с нищо не предизвикана) от страна на Русия към Украйна, досега всичко да е приключило (в полза на Русия).
  • Миг , благодаря за коментара 😎
  • Н. В. Историята е категорична наука! Този филм едни не съвсем човеци(богоизбрани), го играят от библейски времена! Благодаря !
  • Геополитиката е пълна със задкулисни договорки, а и ми се струва, че всичко върви по военния метод - 'разузнаване с бой'. Русия почти стигна до Киев, разчитайки на подкрепа от украинците, недооценявайки много вътрешни и външни фактори. В сегашната ситуация има много неща, които се струват нелогични ... Анализаторите казват, че САЩ губи интерес от Украйна и се насочва към Китай, Великобритания със своето острие Полша, продължават офанзивата ... Дмитрий Медведев направи прогноза на събитията за 2023 в десет точки, които изглеждат невероятни, но логични. Явно текат сериозни промени, при които ние сме зрители ... и се надявам да останем такива ... ама надали (за редакциите - ще се постарая)
  • Нашите ТВ новини представят нещата предимно едностранно. Но и те признаха, че петролните компании на САЩ са увеличили печалбите си с над 200 милиарда за една година. Откакто започна войната. Не е проблем за тях да отделят по 10% от печалбата си за стимулирането ѝ. Те нямат нищо против тя да продължи докато последния украинец загине или напусне страната си. Важното е големите печалби да продължат. Зеленски казва, че преговорите за него са неприемливи. Значи войната е приемлива!? Никой вече не говори за мир, за дипломатично решение, за преговори, посредници, срещи на неутрален терен. Продължаването на войната разделя света на две враждебни половини. Това е опасно.
    Интересни заключения. Ще видим кога и дали ще се сбъднат.
  • Пепи, конспирации ... - конспирации няма, гледам БНТ - Канал 1 и Нова телевизия - там ме убедиха, че наистина конспирации няма
  • Пламе! 👍 По-рано тая вечер мернах в нета нещо за конспирациите и мислите ми отидоха в твоята посока. Само където нещо ме мързи да пиша... чукчанка читателянка
Предложения
: ??:??