8.12.2017 г., 19:32 ч.

Горчиви монолози 

  Проза » Хумористична
487 2 7
1 мин за четене

- Ех, да можеше до нашите брегове да стигне някое цунами, отнесло всичко от Японските острови...

- Ако архитектурата е застинала музика, нашият град е построен върху чалга...

- Когато у нас е ден – на Запад е нощ. Така им се пада! Но, когато у нас е нощ – при тях е ден...Да работят, гадовете!

- Ние сме между Изтока и Запада... Не, не се гордея със съседите – гордея се с границите...

- Проблемите на народа са във фокуса на вниманието на властта... Затова е власт – само фокуси...

- Китайско бельо – най-доброто средство срещу СПИН. Само един поглед и всяка случайна спиноносителка ще побегне...

- Правителството се обиди и обяви гладна стачка. По цялата територия на държавата...

- Кое е по-хубаво – лошо организирана демокрация или добре организирана престъпност?...

- Ако на гърдите ти има номер 10 – значи си Меси. Ако има само номер 1 – значи и ти не си по-хубав...

- Ех, ако можеше да затвориш очи, разпериш ръце и полетиш – Париж, Лондон, Мадрид...А после отваряш очи – в твоя град...

- Държавническа мисъл: за да може кравата по-малко да яде и повече мляко да дава, може би е хубаво по-малко да се храни и повече да се дои...

- Една изпушена цигара съкращава живота с 10 минути, 100 грама ракия с 15 минути, един работен ден с 8 часа най-малко...

- При разкопките археолозите са открили бутилка ракия на стойност 2 лева. Копаенето продължава ...

- Дали техният комплекс „Патриот” ще издържи срещу нашия „Емигрант”?...

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??