11.03.2023 г., 21:34 ч.

Грешката, която често правим 

  Проза
423 0 0

Има една грешка, която често правим - да не прощаваме. Всички правим грешки, но често забравяме, че и другите са хора и правят грешки също. Когато не прощаваме, носим тежестта на злобата и горчивината в сърцето си, но когато решим да прощаваме, освобождаваме себе си и другите от това бреме. Пощаването обаче не е лесно. Трябва да преодолеем гордостта, да оставим миналото зад себе си и да се открием на другите. Щом успеем да направим това, ние се чувстваме по-добре и можем да започнем да изграждаме по-добри отношения. Има и друга грешка, която правим - да не се извиняваме. Извинението е начин да покажем, че съжаляваме за това, което сме направили, и че приемаме отговорността за действията си. Когато не се извиняваме, другите се чувстват пренебрегнати и неуважавани, но да се извиним не означава да сложим край на отношенията си. То означава да покажем, че ценим връзката си и сме готови да работим за нейното подобряване. Всички правим грешки и никой не е перфектен, но когато се научим да прощаваме и да се извиняваме, можем да изградим по-добри и по-здрави взаимоотношения. Всеки заслужава прошка! 

© Светлослава Колчева Всички права запазени

Произведението е участник в конкурса:

Грешка и прошка »

6 място

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??