17.03.2022 г., 9:41 ч.

Хамелеони, сливащи се с боклука 

  Проза » Други
242 5 9
5 мин за четене

/Други неправилни мисли, отново не по вятъра/

Има си хора за всичко. Например, патриотарчета, опитващи се винаги да са по вятъра – особено, когато пикаят, и ходещи винаги самоподмокрени.

Подобни ни вкараха в три войни – все като победени, подобни са готови да викат „Тато!“ на всеки, даващ папо, подобни приемат останалите като орящи нивата им, а себе си – независимо дали се самонаричат „господа“ или „другари“, за господари. Макар да са обикновени лакеи. При това мечтаещи да се издигнат до ролята на бършещият с памучето задника на величеството. Както онзи велможа, извършващ процедурата над Луи ХIV. Просто Кралят-Слънце страдал от запек и в момент на облекчение с радост изпълнявал всяка молба на памукобърсача. А онзи развивал добър бизнес с молбите – благородниците плащали хубаво за поднесена на краля молба…

Исторически факт, който ме кара да приемам с крива усмивка – подигравателна, но горчива, напъните на шизофреничните космополитни патриотари да се демонстрират като герои далеч от събитията…

И да сипят криви поетични напъни – в тая област не страдат от запек, по адрес на „врага“…

хххх

Погледнах какви ограничения на износа към Русия са сложили от ЕС.

И се посмях…

Оставям настрани екзотични и непознати там продукти като хайвер или трюфели. Които самите руснаци изнасят.

Ама забраната за вино на цена над 300 евро…

Или автомобили – над 50 000 евро…

Или дамски чантички над 3 000 евро…

Или…

Абе, глупостта по хора ходи, не по говеда, но… Прекалена натовареност с глупости в тоя пишман съюз…

КОЙ купува подобни неща? Не са нормалните хора. Не са ония, от които се очаква да излязат гладни /без трюфели и хайвер/ и жадни /без вино над 300 евро бутилката/, та да свалят Путин…

Тия хора са потомци на изкаралите в полуглад войната, превзели Берлин, а после възстановявали страната си. Изкарали са мутренско-бандитските 90-те години. Живеят ден за ден, оцеляват цял живот…

И сега ще се уплашат, че няма да им позволят да си купят костюм за над 600 евро /до 600 - може/…

Или ще се разплачат, че нямат бургерите от фаст-фудовете. За чието закриване лекарите там трябва да благодарят – намаляват им пациентите…

Изобщо – война, война, ама толкова идиотщини като по него време…

Четете „Приключенията на добрия войник Швейк“…

хххх

Две случайности. От които отново съм леко объркан.

Някаква жена излязла с плакат зад гърба на водещата по руска телевизия. Плакат против войната…

Да, човек има право на мнение. И на изразяването му…

Само дето…

Капитализъм сме, не анархизъм, нали? И, когато си дал задника си под наем, използваш само него на работното си място.

Имаш право на мнение, но нямаш право да го проявяваш там…

Иначе – излиза, че подвеждаш околните, колегите, работодателите. Което е откровена подлост…

Искаш да протестираш – ами ако смееш… И можеш…

Сако и Ванцети затова са сложени на електрическия стол, ако не знаете…

Но жената се решава на смела /наистина!/ постъпка – нарушавайки правилата.

Сега щели май да я съдят.

Но има и по-лошо. Просто да я оставят. Кой работодател ще рискува да наеме човек с неконтролируемо поведение на работното място? Човек, нарушаващ писани и неписани правила? Включително трудовия договор…

И какво излиза? Че нямаме право на мнение по време на работния процес?

Добро утро! И други права нямаме в този най-демократичен от всички светове…

Ама иначе троловете си дрънкат, а мишките тръгват подир Свирача от Хамелн през дълбоката пещера…

хххх

А случайността…

„Случайността“…

Жената излезе с плаката точно по време на новините, когато информираха за ракетата с касетъчен заряд, убила 20 /двадесет!/ цивилни в Донецк…

И западните медии веднага подеха информацията за масовото убиство? Не, подготвени подминаха директното военно престъпление на бандерлогите. Не е имало такова. Както не е имало убийства през тия 8 години, не са погребани над 300 невинни дечица…

Подеха „важната“ вест – някаква жена случайно точно в този момент изразява мнението си…

Суперновината. По-важна от поредното престъплние на киевския режим…

хххх

И още…

Обявиха бандерлогите, че руснаците готвят атомен удар.

И три дни по-късно опитаха да взривят АЕЦ-а в Запорожие.

Заявиха нацистите, че руснаците ще пускат касетъчни бомби.

И три дена по-късно изстреляха ракета срещу Донецк с касетъчен заряд. 20 убити…

Сам Столтенберг гордо информира – руснаците ще проведат газова атака…

Това беше преди два дни.

Какво очакваме?

Както ни научиха още в първи клас: случайните случки не се случват случайно…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Мариане!
  • А това видяхте ли го , за новия нобелов лауреат за мир В. Зеленски. И започвам да се чудя защо така навремето пропуснаха и един от най заслужаващите тази награда този така хрисим свещеник май Джугашвили се казваше. Ако не той кой друг донесе мир на цяла Европа и Азия и Африка и Америка . Защо не и Путин да го предложат>?
  • Благодаря, Красе!
  • По три петиции, ако не подпишем на ден, направо не ни свърта- петиция срещу подготовката на закон за отнемане пенсиите на неваксинираните, петиция срещу закона за задължителното..., петиция за правото на.... петиция срещу войните... петиция за мира, петиция срещу изригванията на слънцето, петиция зА водката и срещУ цената на газа..
  • Благодаря, Миг, Валентине!
  • С фалшива усмивка , после фалшива храна , фалшиви ценности , обеднен уран за да сме по податливи на гадния вирус .....те така! Часът и мястото на срещата не се променят ...запазено място е там , което безбожниците не знаят! Те така ! Благодаря!
  • И четете Швейк....👍
  • Благодаря, Над!
    Оптимистка! Надяваш се да свърши "това", че и да има нещо в контейнерите...
  • Искаш да кажеш, че когато всичко това свърши и целокупно и масово се отправим към контейнерите, в търсене на препитание, ще трябва да ядем и тях ли? Ставам вегетарианка! Веднага!
Предложения
: ??:??