15.09.2023 г., 10:30 ч.  

И пак любопитства 

  Проза » Епиграми, Миниатюри, Афоризми, Други
151 1 4
4 мин за четене

Закусвам на барплота, а телевизорът насреща ми убива времето по най-жесток и мъчителен за жертвата /аз!/ начин - уж ме забавлява…

Ама забавление с хорската убогост… Гавра над идиотите…

Ето – премиерът се изпъчил насреща ми като пубертет, гледа тарикатски с някога честни очи и разправя тъжни вицове: „Като внесем украински слънчоглед, цените на олиото ще паднат, а качеството е добро…“

Даже не е за смях…

Тридесет и три години живеем в някога мечтаното бъдеще и знаем – всичко може да падне, както са убедени пенсионерите, не и цените.

Но той вярва, че ние вярваме…

Бизнес! Нищо лично, нищо морално и честно…

хххх

„Наредиха някакви… Не знам, може да е петият помощник на четвъртия заместник на втория секретар на десетия писар в някоя американска кантора…

Та – нареди да се допуска и изкупува зърно от украинските полета.

Зърно, което ЕС блокира до днес, а и сега Унгария, Полша, Чехия, Словакия, Румъния все още НЕ ДОПУСКАТ…

При това смело посочвайки причината – съмнения за радиоактивност и убеденост във факта, че това са ГМО продукти…

При което украинските служители с български паспорти се опитват да бият по емоциите ни – ама да помогнем на братския украински народ…

Той, народът, е братски – знаем го.

Но зърното не е негово…

Повече от половината ниви там са на американски фирми, сред които гигантски наднационални фондове, издигнати върху черна скала /намек, който се сети…/.

Да, нашите зърнопроизводители искат да печелят…

Може да съм наивен, ама предпочитам да печелят нашенци, вместо чужди далавераджии и мошеници…

хххх

Един, представящ се за Простия Киро: „Да намалим малко, но значително инфлацията…“

Тоя какво пуши? Канадски бор?

хххх

Синоптичка“ от екрана: „Ще настъпи захлаждане, температурите няма да надскочат 30 градуса…“

Страшен студ ни чака! 30 градусов…

Бе, тия вече ни вземат за туареги…

хххх

Обсъждат нещо говорещи глави с претенции за анализатори.

Единият: „ Това ще се отрази на… как се казваше…  нашата икономика…“

Наистина – защо да се помнят названия на несъществуващи измишлюотини…

хххх

Три месеца след началото на голямата контраофанзива, нацистите информираха, че тя ще започне скоро…

хххх

Благотворителна организация в Киев обяви акция за дарения към близките на загиналите. И сгрешиха – изнесоха списък на заглъхнали сим карти на военни.

Ден по-късно бяха принудени да го изтрият. 400 000 замлъкнали са много, прекалено много…

хххх

Градската десница, съставена от децата на селските комунисти, решила да обедини разузнаванията ни в едно…

Оставям настрани елементарното – различните разузнавания са с различна специфика.

Само се чудя – бе, тия нямат ли поне втори верен слуга, та могат кадри само за едно разузнаване да намерят?

хххх

ДПС искат в Конституцията да влезе позволение на хора с двойно гражданство да заемат държавни постове…

То… Тия хора са за специалист. Две родини – разкъсване между тях, шизофрения…

И на коя да служат?

А отде ще дойдат хората с двойно гражданство? Няма да са от Канада. От юг се готвят…

Както са свикнали от векове…

хххх

Някакъв евродепутат стигнал в демагогията си до показно – постъпил в армията. За месец.

Да ни смае нас – дето имаме зад гърба си по две години. Със заплата от 1,50 тогавашни лева.

Сега тоя щял да разчита само на войнишките 1 500 лева, за да издържа семейството си. Други пари, бедничкият евродепутат нямал…

хххх

Наредили на нашите митничари да конфискуват автомобилите с руски номера. Щото така казали от ЕК...

То и автомобилите на нарушителите по пътищата почнаха да конфискуват. Без съд и присъда...

И се чудя. Първо - къде ще държат и какво ще правят тия коли?

Второ - а когато собственикът на отнетото /откраднато фактически!/ превозно средство се обърне към съда?

Щото аз съм лаик в правото, но разбирам - има закони, има НК, има строги процедури.

И това, че някой си бил наредил...

Не прави нареждането закон!

А какви компенсации ще се плащат...

От нашия джоб...

 

 

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Ех, сенсей който трябва - не чете, а който чете - не им трябва...
  • Брабо, Георги! Днес си вдигнал пушката и всичко право в 10 - та. 😊
  • Благодаря, Георги!
  • Адаш, на барплот не се яде, пие се!...
    Пробвай и ще видиш как изведнъж фсички новини ще се превърнат в свети истини, фсички подлоги, в светци, а фсяка глупост, в откровение...
    Като се зомбираш ще разбереш и защо фсички зомбита са щастливи...
    Поздравявам те.
Предложения
: ??:??