1.04.2020 г., 7:52 ч.

И при криза не е грях, ако има малко смях 

  Проза » Хумористична
502 1 10

Произведението не е подходящо за лица под 18 години

1 мин за четене

 1. Един се напил и започнал да се оплаква на някакъв непознат. 

 - Брато, не съм гей, ама жена не мой ми го дигне...

 - Ка тъй бе?

 - Ми, става ми само от кози, овце и секъв такъв добитък.

 - Ама ти си абсолютен изрод!...

 - Е, нали и аз това казвам, не съм гей!

 2. Две приятелки се срещат по време на карантината и стоейки на 2 метра дистанция, се залафили.

 - Муцка, ама много променена ми се виждаш. Лицето ти направо свети. По-хубава изглеждаш определено.

 - И гаджето ми така казва.

 - И к'ва е тайната? Ботокс, грим?...

 - Не позна! Заради маската е...

 3. Полицията хванала една блондинка, че прави секс с някакъв в парка, и едното ченге започнало да й се кара. 

 - Как не те е срам! Не знаеш ли, че има карантина, че трябва дистанция от 2 метра да се спазва, пък особено с непознати, какъвто разбрах, че е и този случай.

 - Извинявам се много - замънкало блондито - знам отлично това, но сами виждате, нощ е, аз бях с гръб към него, как да разбера, че той не спазва дистанцията?...

 4. Някакъв кихнал силно в апартамента си и всички на неговия етаж, както и на долните и горните три такива се насрали...

 5. Маските за блондинки се познават по това, че в областта на устните имат идеално оформена в кръг дупка... 

 6. Разликата между маските за тъщи и намордниците за зли кучета е най-вече в това, че през вторите може и да се диша...

 

 

30.03.2020.

 

Георги Каменов 

 

Честит ден на лъжата, шегата... и политиката :0)) 

© Георги Каменов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Констадин, поздрави и от мен 😊
  • Поздрав Георги.
  • Адаш, има проблем, но точно паниката е способна да го превърне в катастрофа. Както и обратното, пренебрегването му.
    Но човечеството е надживяло пандемии, пред които днешната (засега) е като малко пеленаче...
    Смути, смехът е противоотрова на паниката, а днес имаме нужда от такава 😋
    Дени, само така 😀
    Благодаря, приятели 😆😋😆
  • Така е, малко смях винаги е от полза
  • Помниш ли "История на света" - май "Монти Пайтън"? С динозавъра, хапващ опитващия се да разсмива съпещерняците си прачовек?
  • Младене, смехът е здраве 😋
    Адаш, при катастрофа... Зависи дали ще има оцелели след нея, а иначе, човек винаги може да намери повод за усмивка (е, почти)...
    И си представих да имам твоя поглед за красотата на жените 😋. При такова положение бая ще усмихна от тях :0))
    Благодаря сърдечно и на двамата 😋😜😋
  • При кризата - смях. А при катастрофата?
    Очите ми не са добре. И всички жени ги виждам хубави. А с маските - направо ревю... Или като след петата ракия.
  • Развесели ме, Жоро!
  • Има, Марианче, имааа 😋
    Не са много, ама за някой виц ще се намери 😜
    Мерсаж за включването 😂
Предложения
: ??:??