6.09.2023 г., 20:32 ч.

И Той сътвори глупака 

  Проза
180 1 1
1 мин за четене

  На шестия ден Бог реши да сътвори човека и направи Адам по свой образ и подобие. След това размисли и от реброто му създаде Ева, но те решиха да се подадат на съблазънта на говорещата Наги и изядоха плода на познанието. Това разгневи Господ и Той от Рая ги спусна на Земята...

Обаче след няколко дни видя, че двамата грешници се чувства прекалено добре на тази твърд. Обичаха се, смееха се, танцуваха и сякаш Земята за тях бе Рай.

Замисли се Бог, как да промени наказанието на двамата, за да усетят, че са нарушили Божия заповед.

Накрая откри... Взе изсъхналия дънер от ябълката на познанието и няколко дни дялка и майстори нещо. После се изправи и с усмивка на уста промълви:

- А сега да ви видя!

И Той спусна на Земята глупака. Беше създание без нравствени правила, силно приспособимо, твърде бързо плодящо се и с идеята, че е бог.

От този ден нататък Адам и Ева, както и всички след тях, усетиха че на Земята е дошъл адът. Нищо, че глупакът бе направен от изсъхналия дънер на ябълката на познанието, той винаги смяташе, че е прав и е открил всичко преди Бог.

 

Зачудих се, колко ли хора носят гена на глупака, щом Земята вече е по-замърсена и от ада.

© Гедеон Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??