6.01.2023 г., 11:04 ч.

И защо сме още на Земята? 

  Проза » Други
199 5 7
1 мин за четене

Не зная как става, но все попадам на някакви шашкънии, измисляни и реализирани по света.

Всякакви щуротии…

Примери – бол.

Поляк си купува документи от украинец. И заминава за Германия. Където се регистрира с тях като бежанец. Но същевременно си урежда кредит за закупуване на жилище – все пак, в ЕС е!.

Купува го. И от името на „бежанеца“ подава документи за помощ. Държавата поема наема му. Който наем отива за изплащане на кредита…

Друга комбинация – от двама чехи. Разменят си кредитните карти, единият заминава за Финландия, другият за Италия. Харчат – като за световно.

Прибират се. И получават сметките…

Тцък!

Не са били там…

Показват самолетни билети, справки…

Някой друг е бил, но… Търсете си го…

Пак добре, че не са продали отново Айфеловата кула…

А сме на Земята, защото доказателство за наличието на Извънземен разум е фактът, че не ска да стъпи тук. За всеки случай...

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Кучето и бълхите... Все по-близо е този ден, а ние - все по-заслепени...
  • Благодаря, Красе
  • да не е луд... или вече отдавна е стъпил
  • И у нас може да имаш две самоличности. Имахме един зам. министър – Феим Чаушев, който си беше сменил името, по лична карта беше Петър и с това има въртеше дейността на няколко фирми, като Феим подписваше документи в МС, а като агент на ДС – Бисер, не знам какви ги е вършил. Журналистите го надушиха и показаха репортаж, в който той беше доста арогантен. След скандала го уволниха. Беше осъден за друго – съучастие при плащане на откуп за открадната кола.
    https://profit.bg/balgariya/35-godini-zatvor-za-feim-chaushev/
  • Благодаря, Краси, Иване!
    Жилището купува като поляк, а си го дава под наем като украинец. По закон държавата плаща наемите на украинците в Германия. Помощ за "бежанци"...
  • Така е! И ще бъде, докато в парламента са тези, които са в момента!
  • Нали е купил жилището, той е собственик, какъв наем?
Предложения
: ??:??