20.08.2021 г., 10:35 ч.

 Из цикъла Срещи 3 

  Проза » Разкази, Други
361 0 4
Произведение от няколко части « към първа част
10 мин за четене

                  Тъкмо се бях унесал в мисли за утрешния ден, събота и после неделя..

Звъни мобилният,,,,Ха, непознат номер.. Интересно...Обикнивенно не вдигам на непознат номер,

ейй, много избирателен съм станал,.. някой иска да му свърша работа ли, или да убие минути време в приказки,. цяла седмица дрямал,.. и точно днес

- Даа, моля.. - казах без охота

- Ало, Петенка... ти ли си...и с започна тананикане на  песничката на Роси Кирилова '' Учителко любима добър ден..''

Останах с отворена уста..

- Роси.. - смотулевих- Нима това си ти...

Роси от нашата махала, беше няколко години по-голяма от нас, лятно време ''репетирахме ''

пиеси, песнички и изнасяхме ''концерти '' в градинката под нейно ръководство...

- Какво правиш, къде си,..свободен ли си днес,.. или ще зеем на Омония - през смях ме попита

- А, още съм в къщи, по пижама - разсмях се  и аз

- Дъртак, кой спи с пижами бе,.. дядо ти с пижама, баба ти с бархитена нощнища - звънко се разсмя

Ако, си свободен, искаш ли да се видим някъде,.. ама не на Омония, омръзнала ми е...

- Добре тогава , на пазара втора-трета употреба - захилих се на свой ред аз - Роси, вместо да

скитаме по улиците, ела у нас,.. нищо няма да ти направя...

- Я, ами тогава защо да идвам... - и се разсмяхме на шегите си

- Сериозно сега,.. слезни на метростанция Холарго, аз ще те чакам там в 11 часа, става ли,.. който дойде по-рано да изчака...- предложих

- Добре, имам ли друг избор,.. разбира се, че ще дойда...

                   Роси, беше щурачка отвсякъде, искаше да стане актриса,но я приеха в МЕИ, ..

едно време беше достижение като кажат, той или тя е студент в София,... идваше си лятото с къса дънкова пола, с дънково елече на голо, само със сутиен,  маратонки и винаги весела и усмихната и с модна прическа калипсо,.. майките ни , като махленски клюкарки се събираха ту в тях,

ту у нас,.. работеха заедно,..а Роси ми помагаше за есета, литературни разбори...

Като по-малки се гъделичкахме, щипехме и крякахме из къщите за ужас на майките ни...

Вече към 9ти клас, започнах  като че ли да я гледам с друго око...тя беше забелязала интереса ми..

Веднъж, издебна че няма никой от родителските тела у тях..

- Петенка, честно, ти виждал ли си гола жена,.. пипал ли си..

Сигурно съм почервенял от срам..

- Не ме лъжи...не си...гледай тогава..

Разкопча елека и го съблече,.. свали поличката,.. остана по бели пликчета и сутиен..

Махна сутиена, свали пликчетата,..гола на  два метра от мен...

Засрамих се,.. гола жена...  по пликчета и горнище, бе все едно съм на море,.. но сега, без тях

Тя се завъртя няколко пъти така.....

- Ела, ела тук,.. пипни ги, няма да те ухапят, ама нежно,.. не ги стискай като хандбална топка

Пристъпих плахо, присегнах се,.. помилвах ги,.. стана ми приятно

- А сега,сложи ръце ех тук на дупето ми,.. пак не го стискай...

Така, сега няма да се хвалиш, а ще казваш истината, че си видял и пипал гола жена - рече тя сериозно и за секунди се облече - И на никому ни дума, научат ми майките ни , изгоряхме и двамата,.. Ясно ли е..

Няколко дни не смеех да я погледна в очите...После,.. после, после ама часът върви, а не искам да ме чакат,... спуснах се бързо до метрото. Намерихме се  из навалицата...

Нацелувахме се 2-3 минути, напук на тези дето не се целуват.. Беше с блуза, стегната в дънки, мокасини и малка чантичка,... ухаеше на нещо загадъчно..

- Роси,хайде да вървим пеша, наблизо съм - предложих - Пеша ще ни е по-удобно, , а и има за толкова неща да си говорим...Ами пораснахме вече, уж  живеем, наблизо а демокрацията ни раздели, всеки драпа по своята пътека,.. Хайде, ти като дама, разказвай ти....

Вървяхме бавно, прегърнати, поспирахме се за целувки, сякаш да се подкрепим с тях  и продължавахме...

- И  как така се отзова в Атина, Роси,..  от къде взе номера ми...

- Не е за разправяне,.. телефона взех от майка ти, срещнахме се на улицата един ден, и тя каза , че си тук,.. но все не се решавах да ти се обадя....А, как дойдох ли,.. ами с автобуса - и се разсмя

звънко - Ами, останахме без работа, кой вече търси инженери,.. само дето си търкахме гащите по банките в Института.// Да започнем частен бизнес , мошенниците бяха завладяли всичко,..

а момичетата ни си искат своето,.. нови дрехи, модерни телефони, лаптопи,... и с бате ти Янко,

на автобуса и хоп в Атина. Той беше шофьор на камион Атина - Солун - Атина, платена , но тежка работа,.. аз чистех офиси, къщи,.. Добре е когато и двамата работят,.. студентките не сме лишили от нищо, за да не им са жадни очите и да се поддават на дрънкулки...

А на Янко му предложиха Началник на зърно база,.. прие, защото и родителите му не са добре, стари хора,..Аз останах,.. вече втора година,.. Нали знаеш сама жена като я  видят подсвиркват  ти, занасят се малаците,...Ако съм търсила приключения, щях да си седя в България,.. тук какви приключения, да ми се лигавят пияниците, а аз да им се смея угоднически.. Не са познали..

Ами ти, кой бятър те довя тука...

- Роси, същият,.. уж големи специалисти бяхме, търсени, платени, само в хорските уста,...Щях да правя моя си фирма, ама бюрокрацията ме победи. И вместо да пъшкам и охкам дойдох в Атина,.

А мама все ми приказва, '' Ти тук не можа да си намериш  жена, пък в Гърция хич,.. камо ли някоя гъркиня да довлечеш..''Сега съм в Идрима Калитея, като отиваш за Пирея,.. всичкоможко работя,

знаеш за гърците си полувин човек... Добре, че дойдоха едни руснаци без преводач, та изплувах в очите им като преводач,..Сега карам и трена...

- Как влак бе, машинист ли си, ти ме изумяваш..- учуди се тя

- Нее, трен, викат на електомобил с пътнически ремаркета, това е трена - засмях се - Ето, пристигнахме,.. Сезам отвори се,.. Сезааам , отвори се... не бафка ,..нещо ми е сърдит изглежда

- пошегувах се аз - Нищо, с ключа и на ръка.. Заповядай, това е моят Атински оазис, само че

вместо джанки и сливи имам потрокали , лимони , мандарини...

- Петенка, прекрасно, наистина като рай си го направил, мераклийската...

                        Сложих набързо узо за аператив, салати, плодове....Пихме за наше здраве, за миналото и настоящето...

- Знаеш ли какво си мислих, като те чаках на метрото...За една случка преди  много години...

попита ме дали съм виждал гола жена,.. съблече се и каза  '' Пипни ги, няма да те ухапят..''

- Ама, наистина ли...- шеговито попита Роси - А сега защо ти те ме попиташ, виждала ли съм скоро гол мъж,... Я, да видя

Разсъбляках се набързо,.. като войник пред уволнение

- Ау, а може ли да го пипна,.. ще ме ухапе ли,...- и нежно обхвана и размърда предните ми  неща -

Обличай се бързо, че още малко и ще скочи...

Разсмяхме се и двамата на едновремешния ни спомен...

Приведох се в ред и се настаних до нея,.. узото ни изпълваше с енергия...

Седяхме прегърнати и мълчахме ,  както едно време у тях... Приятни  мигове си спомних...

                      Бях вече 10 - 11 клас,.. когато една вечер тя ме попита

- - Имаш ли си вече приятелка,.. знаеш ли какво да правиш с нея, освен да се натискате в тъмното, или каквото дойде,.. не е така,.. ела ще ти покажа..

Разсъбличахме се бавно, бяхме голи,.. тя не криеше с ръце нищо, както беше  по филмите,

полегна на леглото  със свити крака..

- Не бързай,.. първо целуваш,.. после гърдите,.. така - направляваше ме тя на пресекулки -

Продължавай, продължавай така,...Оох, добре ми е ...

Чакай да видя дали ти е готов,.. обгърна нежно с ръка щръкналото ми нещо, раздвижи го няколко пъти напред-назад, и ...нещото  не издържа...изпъска тялото й и завивките...

- Няма нищо де,, за пръв път ти е нали,.. хайде успокой се...

Тогава пак потънах в земята от срам,.. докосна ме и хоп  свърших.

В банята се пръскахме с душа, целувахме се, пипахме се...

С хавлиите бяхме отново на леглото...такаа целувки,..гърдичкте,... пипнах нежно между краката й,.. тя ги поотвори и сви коленете...

- Сега, застани между тях,.. лекичко се опитай да проникнеш в мен...-  ме направляваше отново

Усетих краката й да се заключват на гърба ми, повдигна леко таза си и стенеше....

- Петенка,,.. не мисли, че ще свършиш,.. мисли за гърдите ми, за устните ми,.. целувай ме

Стисна няколко пъти по-силно краката си, изохка ,.. и притихна.

Нещото ми се освободи в нея на силни тласъци,.. лежахме така един върху друг

После седяхме на дивана пред чаши Фанта  и  разглеждахме  албуми..

- Хареса ли ти.. - попита тя

И какво прави големият женкар - любовник Ален Делон по филмите,... вместо отговор започнах да я целувам страстно,...и се озовахме отново в леглото без дрехи...

Започнах,.. първо това,.. второ това,.. трето..бях като обезумял,.. аз вече съм с жена,.. мога да го правя...

- Почакай малко,..почакай - спря ентусиазма ми Роси - Важен момент е да осетиш кога настъпва освобождаването ти,... не мърдаш,.. ще ти се размине,.. когато отново  почувстваш, че настава, енергично го вадиш и освобождаването да стане извън момичето ти, иначе лошо...

Любовната ни игра продължи...

Как да спра като е набъбнало и готово да изкочи,.. навън,.. навън,.. отдръпнах се бързо и изригнах върху нея... Лежахме отново изпомазани..

- Браво, Петенка,.. отличен ученик си,.. винаги трябва да внимаваш...

Като на шега й казах '' Учителко любима.''.., и наистина беше такава.

И от тогава си тананикахме тази  песничка...

- Роси, помниш ли - наруших мълчанието

- Да , Петенка, помня,.. а, ти...

През смях си казахме и немирните ни ръце заразкопчаваха копчета, ципове...

Гърдите й  вече наедрели и още по- сочни и апетитни,.. бедрата й наедрели н все още стегнати..

Бикините като верен страж пазеха,.. опипвах я навсякъде.. Боксерките ми се свлякоха..

Сега вече бях силен, не както преди години, можех да я вдигна и нося на ръце...

Сякаш усетила намерението ми,тя  се повдигна, прегърнах я като малко дете и тръгнах към спалнята,..

Пазачите на междукрачието й паднаха..

Зацелувахме се, вплетени един в друг се търкаляхме по спалнята като килендро на харман...

- Ох, Петенка,.. , не мога по-вече, искам те в мен,.. Петенка , в мен.. - на пресекулки говореше тя

Имахме време, ноща беше наша, за къде да бързаме,..

Проникнах в нея,.. тя повдигна ханша си два-три пъти и замря...Страсна целувка ме възнагради...

- О, немирникът е още в мен,.. Сега ще види той - с шеговит тон каза тя и започнахме отново

Застана укротена отгоре ми, ,,, с бавни движения  тазът й се повдигаше, нежно слизаше надолу,.. спираше за секунда -две и повтаря движението си.. Галех гърдите й...

Няколко по-мощни тласъка предупреждаваха за екстаза й,.. усещах се как съм готов да избухна...

Едновременните ни възгласи възвестиха края на любовната игра.

Уморени от любов се отпуснахме един до друг ,.. лепнещи и мокри сме заспали...

                  Сутринта настъпи тихичко и нежно...

                  Отново бяхме готови за любов...

- Петенка, няма да си омръзнем , нали..

- Какво омръзване, вместо да клеча по парапетите на  Омония, ето тук ми е по-вече от хубаво..

но, един ден ако кажеш, до тук бяхме, няма да те виня учителко  моя,.. ти имаш семейство

                 Продължихме да се срещане всяка събота и неделя,.. беше ни приятно

- Петенка,   момичетата ще идват на гости за два месеца.. после Янко се гласи да идва,.. после и аз ще си ходя отпуска,.. после, после, и аз не знам какво после...- със сълзи на очи каза един  ден Роси...

                 После,.. после  пак може да чуя песничката '' Учителко любима..''....

 

 

 

 

 

 

/ следва продължение /

 

 

 

 

 

» следваща част...

© Petar stoyanov Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • РОСИ, имаше такова момиче в квартала,. знаеш,.преди не се толерираше свободното държание, къси поли,..бях в заведение наскоро , и като гледах облеклото и държанието на млади момичета, изведнъж изкочи онова момиче в съзнанието ми,.. наред с истината , добавих и литературна измислица
  • Голяма фурия е била таз адашка! 🙂
  • Е, малко еротика да пуснем в откровенията,.., наистина нещата от живота, не винаги забравеното старо е лошо, нали
  • Добре вървят - колелото на живота...
Предложения
: ??:??