16.04.2009 г., 9:09 ч.

Из "Училищните хроники" 

  Проза » Разкази
523 0 0

- Ще посещаваме "какво"?! - учуди се Мър Мър.
- От утре тръгвате на училище - повтори майка му.
- Но защооо?! - възмути се Ко Те, мислейки със съжаление за времето, през което ще пропуснат да палуват на воля заради училището.
- За да станете умни и образовани котарачета - гласеше отговорът. - Също като чичо ви Ко.
- Екстра - зарадва се Мър Мяу. - Кога ще ни разрешиш да пием вино?

- Ще ви взема след часовете - каза Ко Та Рак. - А вие се постарайте да научите нещо!
- Добре, чичо Кооо - хорово проточиха котетата.

- Здравейте - поздрави новите си ученици Шира.
- Здравей, Шира - отговориха братята, а Мър Мър мина направо към въпроса. - Тук сме, само защото мама ни накара, въобще не очаквай да учим с удоволствие.
- Да - добави Ко Те. - С нетърпение чакаме да свършат заниманията, за да можем да си играем на воля през остатъка на деня.
- Разбирам - кимна Шира. - Искате ли да ви разкажа приказка, докато чакаме?
- Да естествено - веднага се съгласи Мър Мяу от името на тримата.

- Защо се бавят тези малчугани?! - нервно потропваше с лапа Ко Та Рак. - Трябваше вече да са свършили училище...

© Стоян Вихронрав Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??