13.07.2012 г., 13:45 ч.

Измамена - глава 3 

  Проза » Фантастика и фентъзи
672 0 0
1 мин за четене

- Добре дошли, зайци! Аз съм Джоана Рийвс и ще ви разведа из корпусите, така че, моля, последвайте ме.

  Набързо скочи от подиума, на ръст не беше много по-висока от мен, но осанката ù вдъхваше респект. Обиколката започна, потеглихме през поляната и след няколко крачки стояхме пред една величествено голяма сграда. Тя бе заобиколена от борови дръвчета, добре оформени храсти и благоуханни рози. Архитектурата на сградата показваше, че е била строена по времето, когато е имало крале, рицари и замъци. Самата сграда бе замък, изграден от големи късове камъни, а прозорците приличаха на арки, заоблени в горния си край. Вратите на сградата-замък бяха от масивно дърво и от двата ù края бяха окачени старовремски газени лампи, които сега не светеха по разбираеми причини. Влезнахме, а интериорът бе коренно различен от външната част. Стените бяха боядисани в кървавочервен цвят, а подът бе покрит с черен мрамор, пробляскващ под огромния стъклен полилей. В средата на стаята имаше голяма, дървена маса, върху която бе поставена ваза с красиви цветя. Г-жа Рийвс обясняваше на всички ни, че това била приемната, а надолу по коридора и на горните етажи били жилищните стаи на учителите и директорката.

- Отляво на тази сграда е частта с  учебните стаи, а най-отзад са двата корпуса за учениците, има и още пет, но те са за учениците от ''Сейбриън Фал''. Там се обучават най-богатите наследници на кралските фамилии. Общуването с тях не е препоръчително. Сега към разпределението, всички вие сте първи курс, а за жалост някои от вас вече няколко години са в това положение! - отбеляза тя, с което из групата ни се разнесе смях. - Всеки от вас ще получи лист с името на съквартиранта си за следващите четири години, всички ще минете и ще се подпишете, че ще пазите тайната на училището и света ни. Още нещо, момичетата и момчетата ще бъдат разделени в различни корпуси, отношенията между двата пола могат да бъдат само и единствено колегиални, при залавянето на двойки с по-специални намерения, ще бъдат наказани! А сега нека пристъпим към разпределянето...

© Дани Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??