21.06.2019 г., 8:09 ч.

Изсипани 

  Проза » Хумористична
385 4 8
1 мин за четене

Молитва

- ...Моля ти се, Боже, моля ти се! Нека отслабна, а? Поне с десетина кила...То, вярно, че сферата е висша форма в природата, ама аз съм прекалено идеална... Моля ти се, Боже... Пък, ако не можеш... Ти си знаеш защо... Ако не можеш да ме направиш пак слаба – нека приятелките ми станат също дебели... А, Боже?

/П.П. Тая молитва я писах преди 25 години, има я в централния печат. Наскоро я видях като виц. Което ме зарадва. Не е първата история станала народно творчество. Оценка е, все пак.../

 

Несъвместимост

...Вярно е, че понеделник сутрин всеки, ставащ за работа, завижда на безработните. Ама още по-вярно е, че в понеделник сутрин няма по-несъместимо словосъчетание от „Добро утро”... Особено, ако вечерта си празнувал...

Политикономическо

...И си мисля някой път – ако във Франция и Великобритания открият нефт – САЩ веднага ще се усъмнят в демократичността на демокрацията им...

...Пък, ако намерят нещо подобно в Антарктида – веднага ще засъбират коалиция, за да смажат кървавия режим на пингвините...

 

Платено образование

Ако го направят...Ех, ако го направят...Как сутрин родителите ще крещят: „Пак ли на училище? Знаеш ли колко пари тая седмица си дал...”

А за добро поведение ще подаряват на децата си 10 часа математика или химия...

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??