14.08.2011 г., 17:07 ч.

Изстрадана истина 

  Проза » Хумористична
767 0 8
2 мин за четене

           

             ВНИМАНИЕ!  НЕ ВСИЧКИ ЖЕНИ ТИП  "БЛОНДИ" СА РУСОКОСИ! 

             НО И НЕ ВСИЧКИ РУСОКОСИ ЖЕНИ СА "БЛОНДИ".  *

 

             Когато сте на улицата като пешеходец или шофирате, винаги имайте едно наум, че между естествено руса жена и "блонди"  има голяма разлика и последните често представляват голяма опасност - и за себе си, но и за околните. И, тъй като от пръв поглед трудно могат да бъдат различени, препоръчвам на шофьорите мъже да спазват някои правила:
 
              -   Не карайте в близост след русокоси  шофьорки. Избягвайте да карате и пред тях. Може да са "блонди".
              -   Не изпреварвайте  русокоса шофьорка. Може да е  „блонди”.
              -   Отбивайте колата плътно вдясно, когато ви изпреварва русокоса шофьорка. Може да е  „блонди” .
              -   Не се качвайте в колата ù, ако НЕ сте твърдо убеден, че шофьорката е естествено руса.
              -   Преминавайте на "зелен" сфетофар, само ако към него не приближава русокоса шофьорка. Може да е „блонди” .
               -  Ако случайно стане инцидент, първо любезно се информирайте дали е естествен русият цвят на косата на шофьорката и само тогава влизайте в диалог с нея.
               -  Избягвайте да паркирате в радиус от поне 20 метра от мястото, където обикновено паркира  шофьорка „блонди”.
               -  Ако забележите, че русокоса  шофьорка прави опит да паркира до вашата кола, светкавично изместете колата си на безопасно място. Може да е "блонди".

               -   Ако забележите, че русокоса жена, шофирайки, говори по GSM, бъдете сигурни, че е "блонди" и  пита приятелката си къде се намира педалът за спирачките.

 

               -   И още... :)

 

               Въпреки чарът, който излъчват,  "блонди”-тата  шофьорки са скрита опасност за околните, както е скрит естественият цвят на косите им.
              

              Независимо от написаното по-горе, при всякакви други обстоятелства и ситуации,  мъжете благосклонно приемат  жените "блонди", но истинските естети оценяват като естествен дар от природата само естествено русите жени.

 

              Всички мъже, обаче, трябва да се отнасяме  джентълменски и да уважаваме ВСИЧКИ   ЖЕНИ, независимо от цвета или боята на косата им,  когато не са зад волана.

 

              Защото още древногръцкият поет Аристофан е написал:  

 

             "Невъзможно е да се живее с тия чуми (жените), но още по-невъзможно е да се живее без тях ".

 

             Написаното по-горе е в резултат от лични наблюдения и не е само една безобидна шега, тъй като рядко се отличава от реалността. 

          
              

              ------------------------------------------------------

 

              *   Блонди - жена с изкусно изкуствено изрусена коса .

© Петър Петров Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Eна,
    никога не е късно ...
  • Защото не съм блондиии
  • Самодива,
    Аз вече подбирам ... , не какво да е русо, а ЕСТЕСТВЕНО, БЕЗ ХИМИЯ и Пейнт Зуум
    До нова среща
  • Мъжете сте виновни, да знаеш. Като сте на принципа "русо да е, та ако ще метлата да е", така става
    Поздрави!
  • Ена,
    как да приема тази огромна усмивка ?
    Причината в цвета на косата ти ли е ?

  • !!!
  • Жарава, надявам се, че си разбрала / / не само "разликата", но и тънката закачка към иначе приятните "блонди"нки ...
    Удоволствието от виртуалната ни
    среща е изцяло мое.

    Eia, усмивката с намигане нещо ми подсказва за причастност към описаните по-горе героини ... или се лъжа ?

    Благодаря за посещението ви в скромния ми сайт ...
Предложения
: ??:??