19.01.2021 г., 17:17 ч.  

 Дупката на Извънземните 

  Проза » Фантастика и фентъзи
221 0 5
3 мин за четене

      ‘Извънземни’ ... хитро разделение на земни и извън земни. Нещо като ‘наши, добри’ и ‘чужди, лоши’. Всъщност всички живи форми от вселената са като братовчеди които не се познават, а вероятно и ги е страх да се опознаят. Ние тук с любопитство искаме да намерим такива братовчеди, те вероятно – също, но не си дават толкова зор.

 

      Всичко започна с построяването на земни колонии на чуждите планети преди век, като тамошните извънземни надушиха нашите постройки и вече не беше нужно да търсят. Точката на ‘срещата’ се намираше на 1 Gly (gigalight-year) от Земята на планетата ХХХ_581_Х. Разбраха, че на Земята на 200 метра дълбочина се поддържат великолепните постоянни 16 градуса, които им дойдоха като ‘дю-шеш’. Тяхната планета се пържеше и заледяваше от тяхното им светило, което им беше страхотен проблем, та хитрягите се отказаха от модернизирането на собствената си планета и вкупом се преместиха на Земята, заровиха се на тази дълбочина необезпокоявани докато ....

 

      И проблемите започнаха – те си бяха свикнали да си хапват каквото им попадне и след тях оставаха подземни езерца от неизвестен екстракт. Земляните подушиха необичайното поведение на земята под краката си, при един от сондажите попаднаха на такова езерце и ... и ... една компания за производство на безалкохолни напитки беше във възторг – екстрактът беше уникално вкусен, малко поразреден и овкусен със искуствен подсладител ставаше на неземна, ама истински неземна напитка.  Дълбокото Правителство влезе в контакт с тях и не след дълго беше сключен таен договор – те ще произвеждат екстракта, Правителството ще продава и оперира с акциите на фирмата, произвеждаща безалкохолните напитки и печалбата се стичаше в определени джобове. Всичко тръгна по мен и масло, джобовете се пълнеха с парички и парички + , извънземните се чувстваха както у тях си.

 

      Не закъсняха обаче и проблемите – извънземните имаха огромен апетит и лека полека по повърхността на земята започнаха да се появяват дупки заради ненаситния им апетит. Дълбокото Правителство се скри зад Показното Правителство и започна да развива баснята за необикновени феномени в тектониката на Земята. Като страничен ефект се появи и апетита на ‘подземните’ към изделията на MacDonald’s – те се концентрираха под аутлетите на тази фирма, и впоследствие , като добавка към Договора се добави задължението всеки BigMack с изтекъл срок на годност ( повече от 5 минути ) да се спуска по специално заложени тръби на дълбочина до онези 200 метра. Понякога, след почукване по тръбите трябваше и да се спускат и кенчета с готовата напитка, която подземните също много харесаха.

 

      После се появи общата параноя, набедена като скривалища против атомен взрив, и Дълбокото Правителство започна да опасва подземията с свръх як бетонен тунел, в състава на който бяха включени неядливи и отвратителни субстанции за извънземните.

 

      След параноята се развъдиха какви ли не конспиративни теории, базирани на недомлъки и научните доклади, доказващи че ДНК – то на екстракта не е от земен произход, Появиха се и различни секти на тази тема, като най – главната, под сурдинка НЕ отричана от Дълбокото Правителство беше Сектата на Свидетелите на Дупката. Тази секта се наливаше с газираната напитка и съпровождащите неща и се славеше с ужасно си дълголетие, ... е и някой други съпътстващи чудеса.

 

      Амииии .... мисля, че Обяснението ми за съществуването на Дупката и за сега – Пролозите и Д.О.З. към нея, се базират на тази конспиративна теория, която , ако невярвате ... ваша си работа.

 

....

 

Забележка:

 

За да се върнете  към историята, развиваща се в самата Дупка, следвайте линка
https://otkrovenia.com/bg/proza/dupkata-o-z-1
За да продължите напред , към края на Пролозите следвайте линка
https://otkrovenia.com/bg/proza/dupkata-pr-16-krila

 

 

 

 

© Пламен Всички права запазени

Бележки от автора
Всъщност тази дупка толкова започна да се разраства, че даже самият автор вероятно ще го видите давещ се, вдигнал ръце и викащ за помощ. Списъкът с герои постоянно набъбва, въпреки старанието му да трепе всички странични навлеци и за това не им дава имена и ги забравя в следващите ...
  247 
Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Може един човек да напише едно нещо и то да се запомни,като стихът на Ботев „Настане вечер
    месец изгрее...”,може да напише хиляди неща ,като на конвейер,но нищо да не е значимо,както има и „творческо безсилие” или липса на муза/ьо/-шега!Приятна вечер!Благодаря!
  • Да ,вярно е като концепция,аз приемам всичко по-просто!Творческите пориви са спонтанни,не зависят от човека,а от нещо свише даже да са най-елементарни!
  • Honesty, в един от клиповете на Armin van Buuren, един от музикантите каза, че истинският 'артист' трябва да направи това в което вярва, без да се интересува от мнението на околните. И на практика се получава така, че всеки получава каквото си иска - доза смях, истински твърдения от теорията на конспирациите, политическа сатира, романтика, еротика ... хитрото на писаните работи е, че не ти натрапват всички подробности - всеки си ги дорисува както му е най - приятно А на практика тук всеки си сверява часовника по коментарите Не се питай - пише, публиката те очаква
  • Това е пишеш,молиш се ,пишеш и се питаш ,за какво!?
  • ти рече нещо, което аз не съм казал
Предложения
: ??:??