18.01.2019 г., 15:19 ч.

Жената, в която съм влюбена 

  Проза
697 5 8
3 мин за четене

След тежката нощ, която имах се събудих в леглото й. Задръжките ми бяха разхвърляни по пода, а мечтите ми спяха кротко върху гърдите й. Дишането й беше така спокойно, че уравновесяваше ударите на сърцето ми и успокояваше ума ми.
Днес беше ден, в който си мислех, че няма да напиша и ред, но жената, в която съм влюбена ме вдъхновява да пиша... И въпреки, че неусетно успява да усмири демоните ми в повечето случаи ми е трудно да я затворя в редовете си.
През по - голямата част от съзнателния ми път съм се борела и все още се боря с бурите в живота си, и понякога написаното за нея звучи блудкаво и драматично, но това е, защото човешкият речник е все още беден, за да опиша именно тази жена.
Жената, в която съм влюбена не ме прави несигурна, затова предпочитам да изливам чувствата си, когато поискам и това не ме прави слаба, а напротив - дава ми силата (чрез думите) да властвам над всяко едно кътче от човешката душа.
Когато в гърдите ми се надига онзи безмилостен и безпощаден гняв, който погубва всяка светлинка в мен, в съзнанието ми се появява именно тя, и макар от разстояние успява да угаси вече развилнелите се в мен пожари.
Жената, в която съм влюбена не е перфектна, но е прекрасна, независима и силна личност.
Аз, със своята романтичност и всичките ми мечти, хвърлям мост към нейната душа, по който тя (въпреки страховете си) смело минава, защото в крайна сметка, и двете знаем, че пътят към нечие сърце (към нейното сърце) минава през доверието, взаимната свобода, споделянето и отдадеността на душите, и телата.
Жената, в която съм влюбена иска да се боря за нея или с нея, но изпълнената ми с любов душа непоклатимо приема всяко едно предизвикателство, което същата тази невероятна жена ми отправи, защото... всички висши сили са ми свидетели колко много си заслужава борбата за тази откровена и вълнуваща жена.
Влюбена в привидно спокойната й външност, всичко в мен усеща и крещи, че тя е гореща, темпераментна, и чувствена; обективна, способна да запази спокойствие във всякакви ситиации, търпелива и с голяма вътрешна сила. Сила, която умее да използва, както с кралски замах, така и с най - голямата нежност. Нежност, която се усеща, както в характера й, така и, когато прегръща.
А как прегръща само...
С огромно нежелание се отделих от спящото до мен тяло, събрах задръжките, мечтите и чувствата си, облякох най - раздърпаната тениска, която намерих, и седнах да пиша.
Не можех да затворя в редовете си жената, в която съм влюбена, но можех да я обгърна в думите си. И за миг успях - създадох една малка Вселена, само за нея, и мен; свят, в който винаги се криех, когато ми се плачеше, викаше, смееше, мълчеше. Миг, който за части от секундата беше наш, а в следващия момент вече се беше разпръснал на милиарди съставни от нея и мен части...
Беден беше човешкият речник (и все още е), безсилни бяха словата (и винаги ще са), за да мога да опиша как се чувствам, когато съм с жената, в която съм влюбена!
Така копнея да прегръщам нея на заспиване и когато отворя очите си сутрин пак нея да виждам. Копнея постоянно да държа ръката й, да я прегръщам и да я целувам.
Всяка сутрин се събуждам с мисълта за нея, за прекрасната й усмивка; за прелестните й очи, в които обожавам да се оглеждам, а вечер, когато си легна, не мога да заспя без да си спомня за нежните й прегръдки, в които се чувствам сигурна и защитена!
Жената, в която съм влюбена ме вдъхновява за много неща, но най - вече ме вдъхновява да бъда щастлива!

 

Послепис: Не знам какво ни е отредила съдбата занапред, но искам да знаеш, че вярвам в теб! И ако ми позволиш, ще направя всичко възможно, и невъзможното дори, за да те правя щастлива и ще те дарявам отново, и отново с цялата нежност и любов на света!

© Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Приемам всякакви коментари, Алекс, благодаря и за Вашия определено няма да ми се наклони шапката и определено няма да спра да пиша всеки има право на мнение и е със собствен вкус. Благодаря Ви и приятна вечер
  • Радвам се, че си имате ваша вселена и че се събуждаш до жената, която обичаш. Но като текст лично за мен е слабичко, въобще не ме развълнува. И това, че жените силно ме вълнуват ) Една приятелка ме прати тук, но останах разочарована. Което не бива изобщо да ти наклони шапката и на един см. Обичай, пиши и се кефи!
  • Благодаря ти, Lia, за невероятните думи и за точния аналог сърдечни поздрави
  • И от мен поздрави. Да се впиша, че не изоставам , но какво да каже човек, когато чете толкова пропити с емоционална наситеност творби. Аз обичам емоционалността, още повече, когато редовете са така "ароматизирани" ...Да, направих аналог, като розова хартия с нежен парфюм. Надявам се, че не засягам с нещо идейността и сюжета, които си вложила. Да си го кажа стилизирано - Харесва ми искрата в теб, като творец. Различна си по стил, но това не те прави по-лош писател, напротив, даже е много трудно да се пишат сюжети с така живи и дишащи герои, които читателя може да опознае само, чрез вътрешният им поглед за света.
  • Благодаря ви старая се да пиша с душата си и съм щастлива, че се получава
  • Перото ти е смело и чувствено, в защита на нещо необичайно, но истински откровено и аз те поздравявам!
  • Индивидуалността ти е толкова ярка! Пожелавам ти да пишеш все така със замах и с пълно сърце, поздрави!
  • Много ми хареса, толкова е красиво и отдадено, аз наистина знам за какво пишеш.
Предложения
: ??:??