4.08.2021 г., 7:15 ч.

Житейски перипетии 3 

  Проза » Разкази, Други
350 1 10
6 мин за четене

                         Къщичката им грижливо поддържана,. оградата и вратата боядисани в зелено,

разцъфнали рози се подават през мрежата, скована пейка за махлеска седянка, то май няма много хора из селото, но все пак ей така да има,... на, и съседите имат.

- Мале, тате - представи ме тя - - той не ми е приятел, мой колега от работата,... и него го съкратиха,

докара ме с колата...казах му , че правиш хубави яйца на очи ,.. а татковата ракия е супер.

Хорицата се затичаха около нас..

- Опържи му яйца , ма мамо, твоят специалитет,.. той е ял. ял месо, виж го какъв едър е само, имаш ли 100 кила, а - и  се засмя на шегата си...

                         Не забелязах кога се бе стъмнило,.. родителите й се бяха оттеглили, пожелавайки приятна вечер...

Щурче свиреше на цигулката си, баба Мравка сигурно подскачаше на музиката му, така поне беше в илюстрациите на детските книжки...

Няколко светулки очертаваха пътя си в сумрака...

- Я, светулки,...Пешо, пожелай си нещо...

Какво да си пожелая, да ми намерят редовна и добре платена  работа ли,... или просто е поверие, че като видиш светулка...

- Намисли ли си, а,.. аз да.. - изрече тя, наведе се и устните й се впиха в моите - Ето това, а ти

какво си намисли...

- Същото...- и устните ми намериха нейните...

ръцете й трескаво разкопчаха ризата ми, прокара пръсти по диафрагмата ми нагоре - надолу, сякаш

не вярваше , че нямам корем,... завря  глава под ризата ми и  ме целува бавно и жадно...

Ръцете ми не останаха скръстени, разкопчани блузка и сутиен,.. галех я по голите  рамена...

Ръката ми се спусна между бедрата й,.. изведнъж милувките й по гърдите и диафрагмата ми замряха,.. сгреших ли нещо...

Ръката й се пресегна и нежно започна да масагира през панталона мъжеството ми,.. а то като че ли само това чакаше, разтеше и набъбваше...

Еха закопчани в дънките си можехме да получим Нобелова награда за виртуално-реален секс..

копчето и ципът й се предадоха,.. ръката ми вече галеше и под бикините..

Бяхме като излезли от дарак, полуголи, разкопчани и развлакнати...

- Ела, имам стая и легло,.. тук само се мъчим..- прошепна тя

И сигурно е било много забавно, разкопчани, с една река придържащи дънките си да не паднат, с другата прегърнати...

В стаята лъхаше на чистота и  билки...

Стенехме и охкахме, сякаш упоени от тях...

Петел извести началото на новият ден... Лежахме все още упоени..

- Мичон, неудобно ми е от вашите,.. как ще се измъкна от стаята ти... - нерешително казах

- Кой стои до толкова късно   в леглото и в къщи,..те са вече в градината,.. не са съкратени като нас - намигна тя с насмешка и се хвърли върху мен - Спокойно бее, да си взема мобилния нали щях да се обаждам на Верчето за Гърция, де...

'' Верче, мила,..можеш ли да намериш работа за едн колега,.. о, едър здрав,.. не, не е ма,.. колега, и него го съкратика,.. какво, какво да може,.. може ма , всичко може  - и ми намигна съучастнически - к'ва депресия ма,.. кой.. ба има, той е близо два метра , ма,.. е, не знае гръцки ама ще го научи, е хайде сега, ти като отиде знаеше ли езика, а,.. ами на български ще си говорите с него,.. не мааа, не ми е нито роднина,. нито любовник, колега ти казвам,... защото преди много ми е помагал в работата,...Е може ми,..вече кой в България няма шофьорска книжка,.. има, има лека кола,.. при нас караше камион и беше механик...Добре, добре .. пак ще те търся,.. ти как си, бабата ти как е,...добре да си я гледаш.. Хайде чао...

Мичоната поседя малко така с телефон в ръка, .. гледаше  го втренчено...

Голите й гърди стърчаха изпод завивката,.. въобще не им обръщаше внимание...

Пое си дълбоко въздух,.. гърдите й се повдигнаха,.. въздъхна, сякаш си казваше '' Вероо, и ти си въздух под налягане,.. балонче,.. пук и се пукваш,... нищо няма да свършиш, ама нали надеждата умира последна...''

- Чудна работа,... само дето не ме попита колко ти е дълъг и какво му е ФИто... много любознателна е станала..,, - промърмори и се сви на плещите ми

Дали имаше предчувствие, че ме праща жертвоприношение на гръцките богове,

ако ги е имало, де...

- Пешо бързаш ли - наруши мълчанието тя - Обади се на вашите да не се притесняват, че ще се прибереш по-късно, да не се притесняват хората, де.. и с яйца...

Ръката й бе застинала преди мъжествеността ми, апатично спокойна,... не знаеше дали да продължи надолу или да бяга...

Погалих я по рамото, надолу до лакътя, сякаш да я насърча, да я извадя от апатията....

Успях,... пръстите й оживяха.. Галейки ме между краката , нещата оживяваха отново...

Чаршафът се бе свлякал го глезените ни..

- Пешо,  знаеш ли от колко време не съм била с мъж,... и аз забравих вече - смутено започна тя -

Но ,приказката като кажат, че сестра ти е курва, иди доказвай , че нямаш сестра , е много вярна...

Имах приятел от работата, добро момче,.. но не му става  както трябва,.. де да го знам по медицински как е,... хайде, направя го да му стане, и след секунда -две  свършва,.. хайде викам си много ме обича или го притеснявам с нещо, за това така се получава. Взех да лъжа, какъв голям любовник е,.. а той се правеше на голям сваляч,...Една от другия цех го прикоткала и изкара всичко на показ,.. Той от своя страна взе да обвинява мен, че съм го повредила, защото съм била курва...Завъртя се един друг,..бил си падал по нестандартен секс,.. пускаше едни касети,.. тя с дупки по сутиена и изрязани гащи отдолу...Хайде така да бъде,..пъшка охка, не можела съм да го възбудя...Хванах го веднъж уж за ерекция,.. той набързо ми изцапа ръцете,.. тая е курва голяма...

и аз станах лепната в устата, да плещя  глупости, нали съм курва...Прибирам се в апартамента, ударя му един рев, да ми мине, Добре , че тези приказки не са стигнали до ушите на нашите, щяха да са много натъжени.. Това е накратко,.. не знам аз ли съм нормална, другите ли бяха ненормални...

Ръката й спря да ме гали ...

- Пешо, усетих го в себе си,.. усетих го в ръцете си,.. нестандартно ли ще да е да го видя какъв е на живо...

Притиснах я към себе си, погалих я, целунах челото й ,.. знак за съгласие

Ръката й замря в основата му,.. очите й вякаш го хипнотизираха,.. стоящ мирно с изпъкнали жили

- Ох, време му е да го почувствам отново.... и с плавни движения започна любовния танц....

Харесах я,..ходих няколко пъти у тях на село,.. беше ни хубаво,.. забравяхме за съкращението,.. отдавахме се на любовната игра ,.. без преструвки, без гръмки изрази '' Обичам те,...Обичаш ли ме..''  игра на думи,..

Бяхме истински...

 

 

 

 

 

 

 

/ следва продължение /

© Petar stoyanov Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??