7.08.2023 г., 9:58 ч.

Как се прави историята - 5. 

  Проза » Други
444 5 15
1 мин за четене

На 6 и 9 август 1945 година е извършено най-голямото престъпление срещу човечеството – атомни бомбардировки над цивилните градове Хирошима и Нагасаки.

Краят на мойната, СССР е поел ангажимент да воюва срещу Квантунската армия по суша, американците бомбардират редовно – чрез бомбени килими – Токие и други градове, независимо дали са с военно значение или просто японски. Жертви стават стотици хиляди – както загиват граждани в Дрезден, Хамбург и други вече цивилни градове. Впрочем, в Дрезден е унищожена болница, в която се лекуват пленени американци и англичани. Никой не оцелява…

В Хирошима и Нагасаки загиват над 200 000 души в първия момент!!!

И никой не може да каже колко са загиналите от последствията – поколения напред…

Между другото – когато американските генерали избират жертвените градове, сред тях са културно-историчесато Киото, но са избрани Хирошима и Нагасаки. Там, впрочем, е имало лагер за пленени американци. Никой не оцелява…

Черната дата беше отбелязана и в самата Япония, и в ООН. Антонио Гутереш, както и японските политикани, не спомена нито веднъж КОЙ е убиецът на невинните…

Нещо повече – в Хирошима гоовореха за „долетял самолет и хвърлил бомбата“… Какъв самолет? От Луната, от Марс, от успоредна вселена?

А от години на младите японци внушават – атомните бомбардировки са… руски???

Някъде по заобиколен начин, някъде с намеци, някъде и директно…

Така се прави историята…

Както у нас се говори за „ползотворното съвместно съществуване на българи и османци“, както ни обясняват, че СССР обявил непредизвикан /!/ война на хвърлилата предизвикателството срещу САЩ и Великобритания българска власт и така нататък, и тем подобни…

Не са важни фактите. А кой и как ги сервира на публиката…

 

Все още има блог - дразнещ правилните лакеи - https://wordpress.com/post/genekinfoblog.wordpress.com/9830

 

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Красимира!
  • И без война (във вестника) доста хора са си изпуснали зверовете. Те и индианците били доволни. Преди година-две и празник национален за случая измислиха- те да са доволни, а ние- благодарни, ама най-вече да се помни. Кой както може така помни, да не издребняваме
  • Страшно е какво прави войната от хората. Веднъж изпуснеш ли звяра в теб навън, няма спирка.
  • Да продължа.
    Благодаря, Мазачо!
    Н зверствата на японците - доказани, не си се сетил за отряд 731у не извиняват безсмислените жестоки бомбардировки.
    Сети се за лейтенант Онода дето 28 години се крие в джунглата, масовото самоубийство на 20 000 души на остров Сайпан - героичен мазохизъм.
    И 200 000 японци в американските концлагери...
    Изобщо - бомбите НЕ СА били за японците, нищо не са решавали. Били са заплаха за СССР. То пък тогава и те създавали свои - само че с ракети.
    Нищо не извинява убииците - от Труман до пилота, дето по легендата уж полудял.
    Хубава вечер!
  • Голодоморът е термин, измислен от пропагандата. Лоши години и глад е имало през 30-те години в ДВЕ области в Украйна /Киевска и Харковска/, Поволжието, Кубан, Курска област, Казахстан, Републиката на немците...
    Така се прави история - избираш детайл, звъргташ манипулации, превръщаш общата трагедия в частна пропаганда.
    Мазачо, Провери, ако обичаш и не се лови н измами с определена идеологическа цел.
    А, да - вината на болшевиките е явна. Но УССР е била управлявана не от руснаци, а от Каганович, след него - Чубар /украинец/, Косиор /поляк/...
    И, разбира се - ролята на Хрушчов - най-кървавият убиец през 30 години.
  • Най-голямото престъпление срещу човечеството през ХХ век е Гладоморът в Украйна. Атомните бомбардировки над Япония несъмнено са едни от най-смъртоносните. Но ако японците бяха изобретили първи ядреното оръжие, не ми се мисли сега как щеше да изглежда светът.
    А нещо за Клането в Нанджинг не са ли споменали японците? Клане и масово изнасилване на 300 000 китайци през 1937. Или и те като американците се правят на ударени?
    И да уточня: нищо лично господин Коновски. 🙂
  • Пепи, четенето не е като капан за мишки - трябва да прочетеш нещо за да разбереш защо е написано и какво се е искало да се каже - после - излизаш - със или без - да захапваш сиренцето 😎 Бръмбарите в главата ми пощуряват и веднага започват да размахват флагчета и да показват пръсти ... научил съм ги, че зад всяка глупост има истина и обратно ... ама бръмбарското ми общество в момента скандира Пепи .. Пепи ... 😍🎉🎈🎊🙂😎
  • Благодаря, Надя!
  • Как се прави знам. Преправянето не мога да преглътна.
  • Мои познати сестри като деца са живели с родителите си 80-те год във Виетнам, където е работел бащата. Един ден са ходили на организирана екскурзия сред природата. На едно красиво место, близо до пътя, с малко водопадче и ручейче, където спрели да се поразходят пеша, всички се затичали към водата, но екскурзоводът ги спрял, като им обяснил, че тази вода не се пие, както и земята в региона не се обработва. Последици от биологичните американски оръжия през войната.

    Пламе - как може да четеш тия глупости!
  • Благодаря, Пламене!
  • Вчера попаднах на един пост във Фейсбука и бях напълно изумен от успешното промиване на мозъци - Японците са благодарни на САЩ за хвърлянето на атомни бомби над Хирошима и Нагасаки
    https://www.facebook.com/sashable70/videos/827278825360136
    😦😮🙁😖😡😎
  • Благодаря, Пепи, Валентине!
  • А правилните лакеи, дали ще го прочетат? А може би ще кажат, че това е ...друго!? Поздравления!
  • Още хората правят хартиени жерави, историята помни...
Предложения
: ??:??