8.04.2010 г., 22:13 ч.

Кампания: "Усмихни се!" 

  Проза » Други
880 0 2
1 мин за четене

 Сивотата може да те погълне, но за да избягаш от безличието, тъгата и студенината, трябва да слагаш розовите си очила и да гледаш с други очи на света.

Нека дъждовното и хладно време остане само навън, а пролетта да се настани трайно в сърцата ни.

Гледайки цветно, пускайки по една искрена усмивка, денят ни се осмисля. Но ако сме с подходящия човек до себе си, то имаме още един повод да раздаваме усмивки и на другите. Бързайки сутрин да хванем автобуса и да избегнем задръстването, оставяме в суматохата понякога и доброто си настроение, а дори и да сме го взели по погрешка в блъсканицата, то може да не се качи с нас в автобуса.

Кампания да се преодолее кризата с добро настроение, защото друго не ни остава. Пари - няма. Нека кризата да остане само финансова, а не душевна. Усмивка след усмивка, подарена дори на случаен минувач, капка надежда в иначе не така лекото ни ежедневие. Животът ни е политика, ако искаме да сме от успешната партия, то трябва да се усмихваме, трябва да се харесваме на околните, трябва да подаряваме добро настроение и да караме и другите да забравят за безпаричието и проблемите и да бъдат себе си поне за миг! Но миг, в който всички ще сме поне с една усмивка по-богати... усмихвам се и аз! :)

© Вили Мотовили Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??