20.10.2009 г., 10:43 ч.

Капан 

  Проза » Разкази
917 0 11
4 мин за четене

     Беше мъглива есенна вечер. Отрудени хора бързаха към студените си домове. Грижите за неплатени сметки, отглеждане на деца и други битови проблеми бяха белязали лицата и походките им. Те изглеждаха почти като зомбита, направлявани от зловещ шаман – самата съдба.

     Тази вечер Захарин се събуди свеж и отпочинал. Климатикът отопляваше луксозния му апартамент в една новопостроена сграда. На нощното шкафче стояха небрежно захвърлени златен часовник “Rolex”, ключ от паркиран в подземния гараж джип “Cherokee”, прилично издут портфейл от крокодилска кожа, GSM “Nokia” – един от трите модела, продадени в България - и стилен златен пръстен. Гледката го очарова толкова, че предизвика ослепителната му усмивка, която само той знаеше колко струва.

-         Катерина, веднага! – извика Захарин.

-         Добър вечер, sugar – измяука пищна блондинка, която откликна на повика му автоматично.

-         Без лигавщини! Напълни ми ваната и ми пусни Вивалди – запомни ли най-после диска? Когато вляза, донеси ми “Johnnie Walker” on the rocks и да не ми се мяркаш пред очите поне половин час. Ясно?!

-         Не искаш ли да вляза с теб? Откога...

-         Казах – без лигавщини. Ще правиш каквото аз пожелая.

-         Добре де.

-         Млъквай!

     Отпуснат във ваната, Захарин си припомни предната нощ. Както обикновено, отиде в собствения си клуб към полунощ. Доведоха му три тайландки – прилична инвестиция за добре плащащите му клиенти. Беше чувал, че това са златни мини за неговия бизнес. Той, обаче, не беше от хората, които се доверяват, без да са опитали. Първата го впечатли с невероятните си умения в оралните наслади. Уж всичко беше стандартно, но го докара почти до безсъзнание. Когато втората влезе с плавна стъпка, беше готов да я отпрати и да ù каже да се върне след половин час, но грациозните ù движения бяха изключително приятна гледка. Направи му онзи прословут масаж „тяло в тяло”, който не само, че възстанови, но и удвои мъжествеността му. Ето защо се нахвърли върху третата като девствен тийнейджър. Още с първия тласък, обаче, установи, че нещо не беше наред – прекалено тясна и плитка вагина. Изобщо не се тревожеше за възрастта на новата стока. Майор И. му беше задължен и щеше да го измъкне от подобна каша. По-скоро опитът, който беше събрал, му подсказваше, че беше извън всякакви норми. Тази нощ щеше да разбере какво точно. Затова и отказа на Катерина. Освен това, тя беше толкова предвидима, че се отегчаваше само при мисълта за близост с нея. Щеше да я смени при първа възможност.

      Когато излезе от банята, Захарин чу гласове от хола. Влезе по хавлия.  Вкъщи съм си, по дяволите!” – изруга наум. Катерина, облечена в предизвикателна дълга рокля, се беше излегнала върху кожения диван и пушеше – нещо, което ù беше строго забранено. Още по-смайващ беше фактът, че от двете ù страни седяха собствените му бодигардове и пиеха от неговото уиски.

-         Какво си мислиш, че правиш, долен парцал?! А вас двамата кой ви е канил? – извика домакинът и посегна да удари Катерина.

-         Недей, шефе – каза едната от „горилите” и хвана ръката му. – Не ме карай да вадим пищова. Знаем се от толко’ време.

-         Какво става тука, бе?

-         О, честита баня, sugar – изчурулика блондинката. – Защо си толкова напрегнат? Масаж „тяло-в-тяло”?

-         Недей да ми оригиналничиш, че ще ви избия и тримата!

-         Нямаш грижи, но нека ти разкажа нещо преди това. Достатъчно дълго време играх ролята на празноглава красавица. Не трябваше да ме подценяваш така, sugar. От три месеца аз ти въртя бизнеса. Как ли? Благодарение на това – ръката ù мина театрално пред тялото. – И на тези двамата. Колкото и да са тъпи, души носят. Отдавна мечтаят някой да ги третира като хора.

-         Е, и?

-         Ами това – изслушвах ги, съветвах ги и им помагах. Така, те започнаха да ми да работят за мен. Сега идва най-интересното – трите тайландки от снощи. Аз ти ги уредих, sugar. Доволен ли си? Чудесна орална увертюра, релаксиращ масаж и... секс, разбира се.

-         Ти да не си гледала?

-         Не съм толкова извратена. Те ми разказаха. Между другото, говорят перфектен английски.

-         Ти пък откога разбираш английски?

-         На теб пък колко време ти трябваше да разбереш, че не съм това, за което ме мислиш? Не ме прекъсвай! Е, мъжкарче мое, имам изненада за теб. Снощи беше обслужен от трима транссексуални.

-         Как-вооо?!

-         Мъже, които са си направили операции за смяна на пола.

-         Много добре зная какво е „транссексуални”. Питам какво говориш.

-         Самата истина. Документите, както и медицинските им картони, са у мен.

-         Защо бе, Кети, защо?

-         Не се ли досещаш? Аз питам ли те защо ме унижаваш? Квит сме. Всъщност, сега имаш две възможности. Едната е да продължиш да дуеш перки и само за пет минути всичките ти партньори и клиенти ще разберат, че си педал. Във вашите среди няма полу-. Бивш или не, мъжът си остава мъж. Другата ти възможност е да продължиш да играеш ролята на шеф, но аз ще дърпам конците.

-         Печелиш... – прошепна Захарин и излезе.

     За първи път от години насам нощната птица се сви в гнездото си като всички онези отрудени хора, които си бяха легнали, потръпващи от умора и безпомощност. Дори не погледна към нощното шкафче.

 

19.10.2009 г.

© Весислава Савова Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Веси, ти направо си го размазала това "захарче", на сол си го стрила...
    Браво, хареса ми!
  • Привет, Хубавче! Ами, чак ми стана мъчно за него - чак пък транссексуални. Благодаря ти, че намина. За мен е чест. В.
  • Прегръдка, Петинка67. Поласкана съм.
  • Винаги идва Видовден...!
    Поздрави, Весе*!
  • Права си, Петя, а и това едва ли е било усмирение. Светле, твоите поетични коментари са радост за мен. Весинка, не ме ласкай толкова, мила, защото има опаасност да ти повярвам. Поздрави и за вас, Караман и Марги! Странник, за мен е чест да получа одобрителен коментар от теб. Силви, след като творец като теб го казва, трогната съм. Веси П, много се радвам, че си харесала.
    Благодаря ви! С уважение, В.
  • Веси, прочетох с удоволствие, очаквайки с нетърпение да видя края!
    Хареса ми "Капанът", който си заложила!
    Поздрав!
  • Разбиващо!!!
  • Харесва ми...Поздрав!
  • Поздрав - вълшебна!
  • ВесиСлава, твоят разказ направо ме разби и аз искрено, сърдечно просто те поздравявам! Радвам се, че бях при теб!

    ...нощта в душите се погубва само с тъмна нощ, сред блясъка на его егото се сгърчва, но после още по-ужасна мощ разпръскват нищите души със своето упорство. Това не е Любов! Това е нуждата да Властваш, да мачкаш, да купуваш, да се продадеш... и колкото пари с парите да създаваш, накрая беден духом ще се озовеш!
  • Такива хора се усмиряват за момент,но носят вълчи кожи,лесно ги заменят...
Предложения
: ??:??