27.08.2023 г., 7:09 ч.

Кой си ти ? 

  Проза » Други
195 1 1
2 мин за четене

Кой си ти? Защо се криеш в тъмнината? Излез за да те видя, не се страхувай от мен, нищо няма да ти сторя. Хвани ръката ми, нека ти помогна. Защо си толкова уплашен? Погледни ме, може да ми се довериш. Позволи ми да се приближа за да те видя. Нещо май ти пречи да ме чуеш или видиш, моля те, дай ми знак, че ме разбираш. Хайде, нека да се запознаем, протегни ръка и ме хвани. Не разбирам, защо се инатиш, дошла съм да ти помогна, не ти мисля злото. Хайде, покажи се, моля те, недей се кри. Усещам мъката в сърцето ти и от това и мен ме боли. Моля те, не ме мъчи. Няма да те оставя, ще стоя до края, аз съм вече твой приятел, искаш или не. Мен не ме е страх от теб, така че моля те, излез навън.

Тъмнината намалява, вече мога да те видя, моля те позволи ми да ти помогна, понеже аз съм Светлината. Виждам очите ти, пълни със злоба и тъга. Мислиш, че никой не те обича, че не си ценен, че не трябва да те има.

Е, не си прав! Тогава и мен няма да ме има. Хайде, нека те прегърна. Ето, справяш се добре, тъмнината почти изчезна. Знам, че можеш, аз съм с теб до края!

Ръката ти вече почти я достигам, хайде, продължавай да се бориш. Още малко, давай!

Хванах те! Ето, че не беше страшно да се спасиш. Виждаш ли колко е хубаво да си щастлив! Няма да се върнеш там, обещавам, вече ще сме заедно напред, нищо няма да те нарани.

Да, аз съм Светлината! Но не коя да е, а на твоя най-добър приятел, точно той и ме изпрати. Името му е Исус и знай, че не бях аз тази, която те извади от там. От мен дойде само насърчението, че ще се справиш. Той ти даде сили за да победиш и да ме хванеш.

Готов ли си да се срещнеш с Него? Той дълго време те чака! Да!

Тогава какво чакаме още, да вървим!  

© Ева Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • “Виждаш ли колко е хубаво да си щастлив! Няма да се върнеш там, обещавам, вече ще сме заедно напред, нищо няма да те нарани.
    Да, аз съм Светлината!“

    Какво красиво послание! И колко напевно звучи!
Предложения
: ??:??