21.01.2008 г., 11:36 ч.

Кореспонденция между мен и мъжа на Светлана Лажова 

  Проза » Хумористична
1370 0 18
1 мин за четене


Писмо от мъжа й

УВАЖАЕМИ СЪСЕДЕ,

С най-искрени чувства трябва да Ви споделя, че онази вечер жена Ви попадна ненадейно при мен. Докато взимах въздух на балкона, тя ми падна в ръчичките. Тупаше някакъв чаршаф. Искам да Ви уверя най-добросърдечно, че между нас не се случи абсолютно нищо нередно. Тя доброволно предложи да изтупа една черга и два китеника в замяна на неудобствата, които ми е причинила с падането си. Съгласих се. Нямах представа, че жена ми е заковала китениците с пирони, че и ги е залепила, при това. Вашата благоверна се поизмъчи доста с тях и за миг загуби съзнание. Направих й спешно дишане уста в уста, като, бъдете сигурен, взех всички необходими мерки - на екс: сто грама водка, имам предвид. Тя се свести почти веднага от водката, след което продължи да се свестява в кухнята с остатъка от бутилката. Възползвах се (но не в лошия смисъл) от ситуацията, за да я подсиля с две-три, сготвени лично от мен, манджи, както и с щайга домашна туршийка от мазето.
Надявам се да съм Ви я върнал в добро здравословно състояние и напълно задоволена (в духовен аспект, имам предвид, нали ме разбирате).

С уважение,
Долният Ви съсед.


Писмо от мен

УВАЖАЕМИ СЪСЕДЕ,

С най-противоречиви чувства трябва да Ви споделя, че от водката изобщо не ме боля главата, а туршийката беше на ниво. Готвите прекрасно, а… О, извинете, не Ви казах. Бях замаян от падането и си помислих, че сте жена Ви, а Вие бяхте доста подпийнал, та сте помислили, че е моята. Усетих леко боцкане (имам предвид от брадата Ви) докато ми правехте естествено дишане, но кавалерски си замълчах, мислейки Ви за Светлана.
Оставайки с най-добри впечатления от Вас и с надежда някога отново да се възползвам от гостоприемството Ви.

Искрено Ваш,
Съседът от горе

П.П. Жена Ви твърди, че е имала подобно преживяване с мен, но след като не съм бил аз, тогава… Леле, аз се чудя защо половинката ми е толкова ухилена последните няколко дни… Моля Ви за дискретност.

© Станислав Пенев Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Човече, така ме изпуснахте, че паднах на долния етаж и вижте какви ги забърках. Моля ви, умолявам ви, никога повече не ме изпускайте така!
  • Как съм ви изпуснала! Но съвсем навреме ме усмихна. Благодаря, за което!
  • аннавлад, вероятно съм те развеселил невероятно, сега да се чудя кой да почерпи за което.
  • Невероятно ме развесели!
  • Хахахахаааааааа голям смях
    Сладурковци сте вие със Светлето продължавайте така в същия дух да късате чаршафи хихихи
  • Е, Станиславе, сега и адреса ми да научат ли искаш. Не стига, че всички разбраха дето се бръсна...На южния, ако не дойдеш до половин час ще скъсаме така да знаеш, чаршафа де.
  • Абе, светланал, ти каза ли на кой балкон?
  • То с тоя рошав късмет... На едни ще им влезе, на мен ще ми излезе, егати. Станиславе, закъсняваш, че се удървим ...от студ.
  • И още нещо. Излезе ти име. Вече можеш да ме наричаш скромно "кръстник". За справка вж. vesi-lina (Веска Алексиева), изд. "Откровения", София, 2008, стр. 10: "Лъжовна...сейчас ни сте ли на работа?"
  • Светланал, чувал съм, че обичаш да повтаряш. Три пъти първа група на детската градина, два пъти четвърти клас, един път прогимназията. После пет пъти един професор по история, шест пъти съседа от шестия етаж, а сега си на път да повториш мен (респективно жена ми). Мястото на срещата остава. Спешно пера синия чаршаф на жълти патенца, защото в момента е кафяв на черни лебеди. Кодът си го записах на лявата предмишница. На балкона лиснах кофа вода, за да замръзне и жена ми да не посмее да тупа. Пък ако се престраши въпреки това и се лъзне – е, с един куршум два заека. Ида ли? Да, ида!
  • Лъжовна...сейчас ни сте ли на работа?
    Какви са тези срещи в девет?
    Питам само за информация
  • Ще ме уморите бе!(От смях, не от друго.)
  • Станиславе, трябва спешно да се видим! Слушай ме внимателно, обичам да повтарям. Като бях по-млада си махах мустачките с кола маска и те бяха мекички. Напоследък нямам време и ги бръсна, малко бодат. Сега се чудя с теб ли съм се целувала или с жена ти. Много хубаво се целува, ако е била тя! Айде довечера в девет излез на балкона. Започни да тупаш синия чаршаф на жълти патенца. Три пъти късо и един път дълго. Не тупай сатенения, а памучния, защото ще те дръпна рязко, за да проверя с теб или с нея съм се целувала. За мен е много важно. Тези мерки за сигурност са важни, да не вземе и тя да тупа и как ще разбера в тъмното кой кой е. Ако и готви добре направо... Ще те чакам в девет. Мястото на срещата не се променя.
  • Чакай да ти разесня това с числата, за да не си помислиш, че ще ти пише мумия, ако ти пише, де - 7 е любимото ми число, 6 е шестицата от трите дяволски 666, 5 ми казаха, че било за щастие. Е, като ги събереш всичките се получава късмет нали? А истината е някъде другаде...
  • Анита765 (това не е годината на раждането ти, нали), доста съм по писмата. Това е един вид бягство от черната работа. По-лесно е. И никога не знам какво ще отговоря, особено пък на блондинка.
  • Мале, не знаех, че си чак толкова по писмата. Да взема да ти напиша и аз едно ли? Интересно какво ще отговориш. Обаче нали съм блондинка, малко трябва да си помисля и да поразлистя " Откровения" за идеи. Горката Светланка - какъв съсед!
  • ...Развесели ме от сърце...Поздрави!
  • Благодаря, ливия, ще поговоря с Админ да включи опция аудио към коментарите, за да узнаем всички как се хилиш.

    Поздрав
Предложения
: ??:??