3.11.2023 г., 20:11 ч.

Кръстоски 

  Проза » Хумористична, Епиграми, Миниатюри, Афоризми
278 2 5
1 мин за четене

Ако си работил съвестно цял жевот, това изобщо не означава, че ще получиш добра пенсия.

Пенсията у нас просто означава, че цял живот си работил…

хххх

Ново! Ново! Ново!

Книга!

Абсолютно непознат за младите хора носител на информация. Информацията постъпва направо в мозъка през очите – без USB, Wi-Fi или каквито и да е портали…

хххх

Таксиджия:

-     Сам съм си началник, никой не ми дава нареждания…

-     Сега наляво…

хххх

Криза няма да има. До края на годината ще поскъпнат само два вида стоки – нехранителните и хранителните…

хххх

-     Скъпи, нали помниш, че тая сутрин бягах по хола с ключовете и виках: „Ура, намерих ги“? После къде ти оставих?

хххх

И друго:

- Я виж на тоалетката за часовника… Аха, на ръката ми е…

хххх

Учигелите готвят материалите си както учениците домашните. Един блогър преписал и пуснал в интернет, сто препостват…

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "Криза няма да има"... За всички.
  • Благодаря, Атанасе!
  • За жалост кризата е на всички нива ....!
  • Благодаря, Красе!
  • Щом и пенсиите идват от заеми вече... нищо няма да поскъпва, просто хората ще обедняват. Дърветата също ще изчезват като най-старото и сигурно средство за отопление. Преди да станеш беден те правят прост или обратното...
Предложения
: ??:??