22.05.2019 г., 8:24 ч.

Към нашето Предопределение 

  Проза » Писма
572 0 0
1 мин за четене

             Съкровена - родена от Светлината, отново съм в преоценка на това, което се случва. В мен, в дълбочината на моето същество, в Пътя по който вървим. Знам, че съм Изпитван, Проверяван, не за това искам да говоря. Ще ти кажа кои сме. Някой би казал кои сме бил! Не, и сега сме! Винаги ще бъдем! Днес навлязох в Акаша отново и видях, какво сме правили с Теб! Участвали сме в създаването на материята на Звездите! Сега разбирам защо толкова обичам всички звезди и защо те присъстват така наеотлъчно в целия ми живот! Защо Слънцето така ме вълнува и защо съм толкова "зависим" от Него! Съкровена, с Теб извървяхме един Прекрасен път, макар и дълъг - над 250 милиарда години! Докосвам Вечността с Теб! Затова е толкова хубаво, когато си с мен, до мен! Няма как да бъде иначе! Винаги е било! Виждам скепсиса в умовете на хората! Това за което говоря, наистина не може да се възприеме директно. Само със Сърцето или Душата това е възможно. И с Духът- вездесъщата наша Същност! Съкровена, с Теб се срещаме винаги в ключови моменти, обединяваме Същности и Енергии и Творим, това което е Нужно! Сега най-нужна е Любовта! И с Теб я даваме, както много, много като нас! Десетки, стотици хиляди сме! И се Умножаваме! Този Свят Заслужава Повече! Хората в него заслужават Повече! И ще го Получат! Каквото и да ни струва! Обичаме Всичко и Всички! Така ни Създаде Великия! Отново поглеждам в очите Ти, и виждам Вечността!
Съкровена, поемам ръката Ти и продължаваме Напред! Напред към нашето Предопределение!

 

© Ангел Филипов Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??